anderslien Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har akkurat vært på expert og kjøpt meg ny HP M9161 PC, og jeg har kjøpt en HP 2207 skjerm. Alt fungerer bra, men jeg får ikke installert driveren til skjermen. Kommer opp at den ikke klarte å installere driveren, men den fant skjermen og greier. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) XP og Vista finner drivere automatisk. Endret 1. juni 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skjermer trenger ikke drivere. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 XP og Vista finner drivere automatisk. Nei, den prøvde men fikk ikke installert. Og jeg syntes det hakker litt når jeg ser film, så tenkte det var grunnen. Tror ikke du? Mest når jeg tar filmen i fullskjerm. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis det hakker er det nok skjermkortet som er årsaken og ikke skjermen. Har du installert den siste driveren skjermkort? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis det hakker er det nok skjermkortet som er årsaken og ikke skjermen. Har du installert den siste driveren skjermkort? Nei, har ikke installert noe driver for skjermkort. Bør vel gjøre det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå