Clappy Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei. Jeg er en gutt på 16 år som har et problem: Ovenfor øyenbrynene har jeg masse hvit hår(i pannen), det vises ikke så godt, men jeg vil gjerne ha dem vekk uansett., noen som vet hvordan jeg burde fjerne de? er redd for å barbere det vekk siden det kan ende med at øyenbryna mine går til helvete: p Også synes jeg at øyenbrynene mine ser rotete ut, hvordan kan jeg få fikset dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Saks. Neida. Ikke at jeg er så veldig inn med voksing av hår i trynet, men det er vel ikke noe du får gjort permanent liksom Men du kan jo evnt. gå til en hudklinikk og spørre om de kan vokse litt her og der for deg. Dama mi vokser øyenbryna. Koser 125,- pr gang tror jeg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ang øyenbryn: napp håstråene enkeltvis med pinsett. ang selve panna: barber deg med høvel og skum evt maskin, Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Å barbere panna ser jeg på som en veldig dårlig idé. Voks den. Når det gjelder øyenbryn kan du vel velge; både voksing og napping er vel greit. Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takker for alle svarene : ) Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det fungerer å barbere. Jeg gjorde det en del ganger for noen år siden for å rense huden, fordi jeg slet litt med kviser og andre fasinerende ting. Fjernet samtidig disse små "dun-hårene". Hvis det ikke er veldig synelig, så ikke tenk på det. Tror nok du bare er litt selvbevisst når det kommer til saken. Tar du et mikroskop og studerer andre, så finner du ut at du ikke er noen marsboer likevel. Finnes foresten voks for ansiktet, kalde strips. Jeg mener de var ganske små og lette og jobbe med, men jeg har aldri prøvd. Ment for å ta bart, øyebryn, etc. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei. Jeg barberte vekk litt av øyenbrynene, nå er det hvitt hår istedenfor mørkt hår, hvordan kan jeg få det til å bli mørkt igjen? Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Voksing - da fjerner du hele hårroten og, sant? Men hvis du barberer...så blir ikke hårene tjukkere når de vokser ut igjen? Og jo oftere du barberer deg, jo raskere vokser det ut igjen? Er disse påstandene sanne? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei. Du klipper bare hårene. På samme måtet som at håret ditt på hodet blir ikke tykkere og tykkere dess flere ganger du klipper deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg barberte vekk litt av øyenbrynene, nå er det hvitt hår istedenfor mørkt hår, hvordan kan jeg få det til å bli mørkt igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå