ThomasWH Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg klarer å installere MS-DOS, multitaske med OS/2, og mer, men når det kommer til nettverk er jeg rimelig clueless... Hvilken router er best når jeg kjører 20.000+ linje? Vil gjerne oppnå raskest mulig WLAN speed. Buffalo WHR-HP-G54 er jo anbefalt av mange? Endret 23. august 2008 av ThomasWH Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) edit: Førstepost oppdatert Endret 1. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 edit: Førstepost oppdatert Wtf? Jeg vil bestille nuh, så det hadde vært Schpaa om noen kunne gi meg noen tips her! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grunnen til endring var på det utrolig lite utfyllende posten du hadde før du redigerte den Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Før du poster noe sted bør du lære deg spørreordene. Du mener tydeligvis "Hvordan bør jeg kjøpe wlan?" Det bør du gjøre ved å gå inn på komplett.no og bestille en trådløs router, samtidig som du bestiller bredbånd fra en eller annen bredbåndsleverandør du har tilgang på. Det kan også tenkes at du mener "hvilken wlan-router bør jeg kjøpe?" Da er svaret denne routern fra Komplett.no. Det er en Linksys til ca 600 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå