bruker9842 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan msn kan jeg bruke på min LG Viewty? det gikk ikke med djuice sin: ( Msn til 2244 ). kan jeg legge inn windows live messenger,som jeg har på PC-en? Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Slenger meg på denne. Hadde vært fint med MSN / Skype / Yahoo Messenger til KU990! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ta en titt her: http://www.getjar.com/software/universal/a...ions/Messengers Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ebuddy funker bra på ku990. Last ned versjonen til Ku970 da ebuddy ikke har laget en spesial tilpasset versjon for ku990. Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 eBuddy har kommet til Viewty nå... siden man konstant er tilkoblet nettet når du bruker messenger, tar den ikke tellerskritt? er det bare når man logger på? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lurer veldig på dette selv, koster det mye å være med msn:P ? Hva med word reader til KU990 funker dette? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 tror ikke det koster mye... er ikke mye man laster ned når man snakker med folk... det går tellerskritt så man må jo se på prisene på abonomentet man har:) Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 okei, mig33 er jo et type msn program som jeg har brukt før på dårligere mobiler, kosta veldig lite å overføre msn samtaler. Er jo bare snakk om noen bytes for en setning. Lurer fremdelses på det med word reader, trenger det på mobilen sånn at jeg kan bruke den som jukselapp på fremtidlige prøver etc . . .: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå