Krishell Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har hatt dette kortett en stund nå. sitti sikla over det lenge men ikke fått brukt. problemet er at programmet som fulgte med på cden går ikke ann innstaløeres uten serial og serialen fulgte ikke med. brukte 1 time på lete nøye gjennom alt i esken. så lurte på om noen her hadde det samme kortett og no annen programmvare? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Tv kort er ikke så popelært ser jeg Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Programmet det er snakk om er msipvs hvis det er til noen hjelp. jeg har orginal cd og orginalt alt. har slkt etter serial på irc men fant ikke no. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Programmet det er snakk om er msipvs hvis det er til noen hjelp. jeg har orginal cd og orginalt alt. har slkt etter serial på irc men fant ikke no. Ta kontakt med butikken du kjøpte kortet i, og spør de. Evt. så sender de deg en ny hvor det forhåpentligvis er serial nummer. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nummeret står på CD-ROM platen. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 hei. nei nummeret står ikke der. står ikke noe sted, jeg har lett MYE, testa alt av nummer som var finne på poser etc Lenke til kommentar
Best Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bruk Dscaler til å se Tv med.. garantert 1000 ganger bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå