Clappy Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hei. Jeg er en gutt på 16 år som skal kjøpe meg nye sko. Problemet mitt er at jeg ikke har så mye peiling på hva som er "in" i år. Jeg er sporty, så noen sko som kunne utrykke det hadde vært fint. Vil også helst at det skal være en merkevare som "Puma, adidas" osv. På forhånd takk : ) ps. vil helst a link/bilde Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Sneakers er fete. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 å herregud.. kjøp noe du liker. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Joggesko! Du får de i alle prisklasser og mange kule utseender. Mange av de populære merkene selger joggesko! og hva er vel mer behagelig enn joggesko? (bortsett fra barbent) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Du ser ut som du er helt bak mål med joggesko til hverdags. Puma har vel noen enkle sneakers tenker jeg, siden det var et av merkene du ville ha. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Du ser ut som du er helt bak mål med joggesko til hverdags. Puma har vel noen enkle sneakers tenker jeg, siden det var et av merkene du ville ha. Jeg bruker joggesko til vanlig. Tar på meg joggesko når jeg drar på jobb om morgenen, og når jeg kommer dit bytter jeg til joggeskoene som jeg har stående på jobben. Skal jeg ut på byen? (riktig nok sjeldent) Joggesko! gå tur? joggesko! kjøre bil? joggesko! Eneste gangene jeg ikke bruker joggesko, er når jeg skal i selskap eller ha på meg no fin klær... men eneste grunnen til det er nok fordi morra mi ville drept meg om jeg prøvde. Jeg mener helt seriøst at det ikke finnes mer behagelige sko enn joggesko. De er laget slik at de gir god støtte, samtidig som de er behagelige å ha på. Endret 2. juni 2008 av fatalicus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 De er laget slik at de gir god støtte, samtidig som de er behagelige å ha på. Joda, men pene er dem ikke alltid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker ikke ubehagelige sko, selv om de ikke har dempere og jeg kan løpe med de. Og de ser mye bedre ut. Men for all del, noen bryr seg mer om det enn andre. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hva med disse? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Edland Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Air force one Customade bye sushi JEg er fornøyd, konntakt han på www.sushibeats.com Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Air force oneCustomade bye sushi JEg er fornøyd, konntakt han på www.sushibeats.com Du har jo månesko også da! Edland Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor ikke bare dra innom et par skobutikker og finne noe du liker? Synes det er feil at man skal få andre til å velge ut. Man skaffer gjerne sin egen stil med tiden. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Han trenger tips, vi gir han tips. Kan aldri tenke meg at at han kjøper noe han ikke vil gå med selv Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Air force oneCustomade bye sushi JEg er fornøyd, konntakt han på www.sushibeats.com Du har jo månesko også da! Edland What the? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Det var en spøk.. Han spurte etter sporty sko, vil ikke akkurat si de var sporty. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Psst, jeg flipper i dem jeg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Haha, joda :!: Funker sikkert fett de! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Same shoes, kompisen min flash kicker. http://bildr.no/image/208405.jpeg Edit: om du vil ha joggesko så har de en del gode på generelle sportsbutikker. Endret 3. juni 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Takker for alle svar : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå