Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har seg sånn at jeg ikke finner igjen Telenor-nettverks-CD-en jeg fikk med da jeg kjøpte rutern. Tok akkurat recovery på den andre PC-en og må innstallere dette konfigurasjonsgreiene på nytt. Finner selvsagt ikke noe på nett. Rutern er en Zyxel P660HW-T3, som jeg ikke finner noe til på nett. Setter stor pris på om noen kunne funnet noe til meg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du behøver ikke å sette opp routeren på nytt og PC skal virke fint uten noen ekstra CD. Det skal bare være å koble PC -> router og starte nettleseren. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Får ikke kobla til noe som helst fra PC-en min jeg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...rward=l2Problem Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg trenger ikke oppsett til selve ruteren, men til PC-en min. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 PC-en har ikke behov for å settes opp. I hvert fall ikke noe en Telenor-CD kan fikse. Alt den gjør er å skrive inn brukernavn og passord for deg i rutern, noe som er lett å gjøre selv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg får jo ikke noe tilgang til rutern når jeg ikke har noe nettverk i "nettverkstilkoblinger". Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I såfall behøver du driver til hovedkortet ditt. Rart om dette ikke skulle fikses av recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå