andsol1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei alle sammen. Har en kamerat som satte opp PC-en han hadde lyst til å kjøpe her Jeg så litt på det og gjorde om på et par ting. Her Hvilken av de ville dere valgt? Og hva ville dere eventuelt gjort annerledes? Strømforsyninga er ikke all verdens og hvilket skjermkort er bra? Noen sier også at enkelte duo-prosessorer kjører bedre enn quad når det kommer til spilling. Jeg skal hovedsaklig bruke dataen til spill som Age of Conan etc.. Har også vært inne på komplett sine sider og kom over denne maskinen. Hva ville dere gjort? ^^ ------------------ Håper noen tar seg tid til å se på dette Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Nettverkskort og lydkort er innebygd i hovedkortet... Og harddisk har jeg fra før av også. Endret 1. juni 2008 av andsol1 Lenke til kommentar
Acey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg syns det så ganske greit ut, men du kan spare noen hundrelapper på å velge en Samsung spinpoint disk.. har hørt at de skal være gode også Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 7200.10 serien er veldig bråkete. Om du vil ha Barracuda disker så gå for 7200.11 serien. Kan ikke høre de, pluss de er ekstremt kjappe. Men igjen, jeg ville vel nesten gått for kompletts tilbud. Billig og bra. Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 7200.10 serien er veldig bråkete. Om du vil ha Barracuda disker så gå for 7200.11 serien. Kan ikke høre de, pluss de er ekstremt kjappe. Men igjen, jeg ville vel nesten gått for kompletts tilbud. Billig og bra. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå