MrL Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Titta innom gametrailers i dag, så så jeg plutselig at WiC SA får en brett som skal være i Norge Se videoen her! Endret 1. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tøft,ser ut som Norge og. Håper Norge vinner. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Stilig! Har tenkt til å kjøpe det spillet. Morsomt at Norge faktisk er med. Husene lignet veldig på noe jeg har sett i Nord-Norge. Både det store som lå for seg selv og de små havnehusene! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så skikkelig tøft ut, men litt skuffende at de som kjøpte WIC ikke får denne gratis... Selv om den er verdt pengene. Alltid rått med sorround lyd og være midt oppi et artilleri angrep Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er jeg den eneste som fikk frysninger på ryggen da det artilleriet kom? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 jeg vil jo ikke invadere Norge da!!! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For noen fantastiske trailere det er til dette spillet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heftig. Får være den første som spør jeg da. Hvem er det som har sangen, og hva heter den? Høres kjent ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Låten er: Logh - Death to my Hometown Meget god trailer ja. Ser fram til dette. Håper det er bra med nytt innhold. Et av de beste strategispillene i nyere tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For noen fantastiske trailere det er til dette spillet. Må si meg bra enig, nydelig trailer ! Noen flere som så nordlyset ? Utrolig kult at det blir med. Narvik FTW! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Låten er: Logh - Death to my Hometown Meget god trailer ja. Ser fram til dette. Håper det er bra med nytt innhold. Et av de beste strategispillene i nyere tid. Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå