Jonas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Står det linje 4 eller 21 i feilmeldingen?.. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 oi, tror jeg må skaffe briller... Nå virket scrive.php, men forstatt problem med at jeg ikke blir tilsendt det som står i formene... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Og hva tenker du vi skal gjøre med det? Løse problemet for deg vha. spådom? Ta en titt på php sin egen manual. Hva forteller den deg om mail's returnverdi? Og hvordan kan du sjekke om hvorvidt mailen ble sendt når du kjenner til returnverdiene? Endret 5. juni 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 <form action=""><input type="radio" name="sdk" value="yes">Yes</form> <form action=""><input type="radio" name="sdk" value="no">No</form> Der har du nok feilen. Det er ikke slik forms fungerer. <form action="send.php" method="post"> <!-- All <input> her --> <input type="submit" name="submit" value="Send inn" /> </form> Dessuten er det lite vits å kjøre koden i scrive.php gjennom PHP motoren om det kun er HTML du har i filen. Selv om filen har slutter .php, betyr ikke det at all kode skal være PHP. Du kan gjerne skrive rein HTML i en slik fil utenfor <?php. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Nice Det virket Tusen takk til alle som har hjulpet meg og poste her Da ses vi i css forumet, neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå