Gå til innhold

T68i vs t300


Anbefalte innlegg

Er fortsatt litt i tvil på hvem mobil jeg skal ha, har også titta litt på den nye t310, den er støgg syns nu jeg, de fikk den inn på komplett.no idag og.

 

Så valget står mellom t68i og t300, men hvet ikke om jeg trenger de ekstra funksjonene i t68i`? Blue tooth høres spennende ut, med data kommunikasjon og trådløst headsett, det er nice:D

 

Går det ann å linke sammen en t300 og en t68? en kamerat av meg har t300...har tenkt å dele ting som feks. themes og bilder osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den bransjen jeg jobber i er det kun nokia som brukes. men alt er relativt men 90% i konsernet jeg jobber for bruker nokia.

 

Smaken er delt, jeg har har Ericsson Sony Ericsson siemens Panasonic Samsung Motorola Alcatel B&O,

Funksjonalitet og kompitabilitet med outlook og andre ting er nokia best.

Men som som sagt.

Mange liker ikke nokia og det respekterer jeg

Lenke til kommentar

Den gamle t200 min begyner å då dårlig batteri (har den ikke hatt det hele tiden?)

 

Jeg trur jeg kjøper meg t68i, men jeg får ikke penger før om 2 måneder da :( kansje det har kommet noe nytt da?...

 

T68i er hvertfall en ganske god telefon har jeg hørt...

 

Men er det sånn at den "lagger" når du skriver tekst meldinger?

Det er det på t200 som jeg har nå :(

Lenke til kommentar

Underlord og dere andre kritikere av t68i...

For det første, t68i er ikke gammel, men den er heller ikke ny. Det at den fortsatt er en av topptelefonene beviser bare poenget mitt med at det er en god telefon, og jeg ville heller hatt den enn t300. Den var rett og slett veldig forut for sin tid da den kom, og jeg mener SE gjorde noe genialt for da de fikk den ut på markedet. Jeg tror det reddet konsernet...

 

og ja - forresten

 

kjøp t68i

sinnsykt mye mer macho og fresh.

Og t68i er ikke så treg som folk vil ha det til heller.

Så kan du få en ekstra fancy meny ved å trykke >*<<*<*

Maskulin?? øøøøø, alle jentene i klassen har sånn.... :lol:

 

er de jentene ledige?

Lenke til kommentar
Men er det sånn at den "lagger" når du skriver tekst meldinger?

Det er det på t200 som jeg har nå :(

 

kommer veldig ann på hvordan du ser det, lager ikke, men er litt treg hvis du kjører F1 speed på meldingene er ikke noen sms telefon, men det er ikk eirriterende mer enn en uke, du vennerr deg fort til det for den er ikke så veldig treg, har kunne hatt positive erfaringer med denne telefonen, og de negative er så minimale at de har jeg vent meg til på den uka jeg har hatt tlf'en

Lenke til kommentar

kommer veldig ann på hvordan du ser det, lager ikke, men er litt treg hvis du kjører F1 speed på meldingene er ikke noen sms telefon, men det er ikk eirriterende mer enn en uke, du vennerr deg fort til det for den er ikke så veldig treg, har kunne hatt positive erfaringer med denne telefonen, og de negative er så minimale at de har jeg vent meg til på den uka jeg har hatt tlf'en

Hvilken firmware kjører du? Dersom du synes mobilen lagger når du skriver meldinger kan det ofte lønne seg og oppgradere til siste firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...