bjaa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hallo jeg ksal kjøpe meg telefon snart, hva skal jeg velge? den lille sexy såpestykke av en telefon, eller den maskuline proff telefonen t68i? T300 har jo polyfoniske ringetoner, og t68i har bluetooth. jeg holder en knapp på t68i jeg, den koster 700 kroner mer en t300 på komplett, så det gjør ikke noe, har tenkt å bruke den sammen med datan for å styre feks winamp... hva burde jeg velge t300 eller t68i? MVH BjaA Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis du skal bruke den mye med dataen hadde jeg kjøpt t68i.Mye finere og se på og hvem trenger polyfoniske ringetoner?Du skal jo bare høre at noen ringer til deg.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Er det samme muligheter som på t300 når det gjelder downloads av themes og spill? Kan den komunisere med en t300 med ir? en kamerat av meg skal ha t300 og jeg skal ha t68 truru jeg... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ikke kjøp t68i hadde tengt på den selv, men fant ut at den hadde dårlig skjerm. kjøp en billig mob. å bruk peng på noe viktigere! Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 kjøp t68i sinnsykt mye mer macho og fresh. Og t68i er ikke så treg som folk vil ha det til heller. Så kan du få en ekstra fancy meny ved å trykke >*<<*<* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ikke kjøp noen av de .. du sløser bare penger .. mesteparten av "finessene" er ubrukelige .. ikke vits i å betale så mye for noe du aldri får bruk for.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 kjøpte t68i og bluetooth key til datan i forrige uke, er strålende fornøyd, kan styre musa, winamp og alt med mobben... får opp playlisten på telefonen, skjermen er grei er bare ett minus; det er ikke pol. ringetoner på den, men det er da ikke så viktis, er en kjempebra telefon, skulle jeg bestemt meg på nytt id ag, ville jeg fortsatt tatt t68i Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Så kan du få en ekstra fancy meny ved å trykke >*<<*<* ved å trykke hva? skjønner ikke... Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Av de to er T300 det beste kjøpet. Det eneste den mangler er Bluetooth, men den har polyfoniske ringetoner og den er mye billigere også, + at den er nyere. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Så kan du få en ekstra fancy meny ved å trykke >*<<*<* ved å trykke hva? skjønner ikke... Joysticken en gang til høyre, så stjerne, så joystick to ganger til vestre, så stjerne osv osv Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Humm T68i som winamp kontroll?!? Er det noen som gidder og utdype litt...har T68i selv, men ikke bluetooth key, bare vanlig data kabel. Hvor mye koster en slik BT key? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Humm T68i som winamp kontroll?!?Er det noen som gidder og utdype litt...har T68i selv, men ikke bluetooth key, bare vanlig data kabel. Hvor mye koster en slik BT key? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=93312 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Hva er forskjellen i softwaren på disse to telefonene da? Kan man dele ting mellom disse to? (en kamerat av meg har t300) Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan ikke styre pc'en med T300, siden den ikke har BT. Den har derimot IR, og jeg kjøpte en Tekram IR adapter fra Komplett, kostet ca 220 kr. Koblet til i XP, fant driver i XP, lastet ned og innstallerte SonyEricsson Communications Suite på pc'en (fra wap.sonyericsson.com ) - lastet ned airwolf.mid fra www.midifarm.com og slang den rett over - funket fett! For mer info om software'n, sjekk siten til SonyE. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 cc: hvem av telefonene har du da? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan ikke styre pc'en med T300, siden den ikke har BT. Den har derimot IR, og jeg kjøpte en Tekram IR adapter fra Komplett, kostet ca 220 kr. Koblet til i XP, fant driver i XP, lastet ned og innstallerte SonyEricsson Communications Suite på pc'en (fra wap.sonyericsson.com ) - lastet ned airwolf.mid fra www.midifarm.com og slang den rett over - funket fett! For mer info om software'n, sjekk siten til SonyE. hvor på wap laster du ned communications suite? skjønner ikke... har t68i og BT Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har da Ir-en nærmest samme funksjoner overfor Pc-en med disse tingene som en t68i med blåtann? Kan du styre Winamp med dette også? Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Torsteinsen: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?templa...ivers&noredir=1 - altså, gå til hjemmesida til SE, velg norge, velg mobil, velg support, velg software, velg synchronisation, velg modem driver suite eller hva det heter.... Levlex: Du stiller spørsmål om noe som er besvart tidligere under dette samme emnet Ja, man får samme egenskaper, men bluetooth har jo en helt annen rekkevidde og overføringshastighet. Du må ha laaaaaang ledning på IR mottageren til pc'en hvis du skal ha noe nytte av IR som fjernkontroll.... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 kjøp t68isinnsykt mye mer macho og fresh. Og t68i er ikke så treg som folk vil ha det til heller. Så kan du få en ekstra fancy meny ved å trykke >*<<*<* Maskulin?? øøøøø, alle jentene i klassen har sånn.... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nå er det jo slik at mobiltyper ikke er kjønnsdelt! (Bortsett fra Samsung SGH 300 som var beregnet for jenter og hadde innebygget kalorimåler. Telefonen var jo ganske fet i seg selv, og mange gutter kjøpte den så det å designe mobil etter kjønn er litt oppgitt.) Ps. Beklager, gadd bare ikke lese 18 innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå