Gå til innhold

T68i vs t300


Anbefalte innlegg

Hallo

 

jeg ksal kjøpe meg telefon snart, hva skal jeg velge? den lille sexy såpestykke av en telefon, eller den maskuline proff telefonen t68i?

 

T300 har jo polyfoniske ringetoner, og t68i har bluetooth.

 

jeg holder en knapp på t68i jeg, den koster 700 kroner mer en t300 på komplett, så det gjør ikke noe, har tenkt å bruke den sammen med datan for å styre feks winamp...

 

hva burde jeg velge t300 eller t68i?

 

MVH BjaA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte t68i og bluetooth key til datan i forrige uke, er strålende fornøyd, kan styre musa, winamp og alt med mobben... får opp playlisten på telefonen, skjermen er grei er bare ett minus; det er ikke pol. ringetoner på den, men det er da ikke så viktis, er en kjempebra telefon, skulle jeg bestemt meg på nytt id ag, ville jeg fortsatt tatt t68i

Lenke til kommentar

Du kan ikke styre pc'en med T300, siden den ikke har BT.

 

Den har derimot IR, og jeg kjøpte en Tekram IR adapter fra Komplett, kostet ca 220 kr. Koblet til i XP, fant driver i XP, lastet ned og innstallerte SonyEricsson Communications Suite på pc'en (fra wap.sonyericsson.com ) - lastet ned airwolf.mid fra www.midifarm.com og slang den rett over - funket fett!

 

For mer info om software'n, sjekk siten til SonyE.

Lenke til kommentar
Du kan ikke styre pc'en med T300, siden den ikke har BT.

 

Den har derimot IR, og jeg kjøpte en Tekram IR adapter fra Komplett, kostet ca 220 kr. Koblet til i XP, fant driver i XP, lastet ned og innstallerte SonyEricsson Communications Suite på pc'en (fra wap.sonyericsson.com ) - lastet ned airwolf.mid fra www.midifarm.com og slang den rett over - funket fett!

 

For mer info om software'n, sjekk siten til SonyE.

 

hvor på wap laster du ned communications suite? skjønner ikke... har t68i og BT

Lenke til kommentar

Torsteinsen: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?templa...ivers&noredir=1 - altså, gå til hjemmesida til SE, velg norge, velg mobil, velg support, velg software, velg synchronisation, velg modem driver suite eller hva det heter....

 

 

Levlex: Du stiller spørsmål om noe som er besvart tidligere under dette samme emnet :roll: Ja, man får samme egenskaper, men bluetooth har jo en helt annen rekkevidde og overføringshastighet. Du må ha laaaaaang ledning på IR mottageren til pc'en hvis du skal ha noe nytte av IR som fjernkontroll....

Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at mobiltyper ikke er kjønnsdelt!

 

(Bortsett fra Samsung SGH 300 som var beregnet for jenter og hadde innebygget kalorimåler. Telefonen var jo ganske fet i seg selv, og mange gutter kjøpte den så det å designe mobil etter kjønn er litt oppgitt.)

 

 

Ps. Beklager, gadd bare ikke lese 18 innlegg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...