audi91 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei Jeg går i 1. klasse på vgs, studieforberendende. Jeg går på skole i Buskerud, og er spent på om jeg kommer opp til muntlig eksamen; ble ikke trukket ut skriftlig. I media nå har det stått at det er for få sensorer i Buskerud til at alle 3. klassingene vil komme opp i muntlig eksamen. Betyr dette da at det er garantert at ingen i 1. klasse kommer opp? Det er vel naturlig å bruke alle sensorer man har til rådighet på 3. klassingene? Takk for svar. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lurer litt selv på dette, har sendt en melding til rektoren min via itslearning. Jeg går privat da (john bauer) så hvis hun ikke svarer så blir jeg å ringe fylkeskommunen. Tviler på vi blir prioritert Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg kom ikke opp i noe som helst i første klasse. Men er det på samme dag, du? Det har litt å si. Lenke til kommentar
audi91 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet ikke om det er på samme dag. Alle får i alle fall beskjed 10. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå