davidio Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei, Er på jakt etter kompaktkamera som skal passe inn i innerlomma når jeg er ute og sykler eller står på brett/ski. Har prøvd canon og casio men har funnet ut at jeg kommer bort i av/på knappen ganske ofte når jeg renner - særlig når jeg faller! Har sett på Olympus Mju 1030SW og Panasonic Lumix FX500 grunnet vidvinkel men også fordi linsen på 1030 er innebygd og Lumix av/på knappen må skyves enn å trykkes inn slik at det er mindre sjanse for å åpne linsen ved et uhell. Etter å ha lest litt på forumet så har jeg inntrykk at Olympus og Lumix er ikke så bra å ta bilder under dårlig lysforhold? Er det noen som har noen anbefalinger? Pris er ikke det viktigste men håper ikke å bruke mer enn 3500. På forhånd, takk Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg prøver å ikke gjenta for mange ganger samme tipset, men Nikon Coolpix S600 og S700 er svært kompakte og greie kameraer å ta med seg og er blant de ypperste på billedkvalitet i prisklassen. Ser Elkjøp har S700 til 1995.- ( - 1000.-) nå http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...BkAAAEOA.M03xiL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå