ThaKladd Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Her er oversikten over stillingen så langt i fotokonkurransen 5.0 Endret 21. juni 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Yay! Takk for at du påtar deg ansvaret. Endret 1. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Eit aldri so lite tips når det gjeld lagringa av bileta: Bruk File --> Save for web and devices og velg PNG8. Du kan redusere antal fargar i paletten drastisk ogso, filene vert mykje mindre, utan synleg tap av kvalitet. Eit ekstremt døme, svartkvitt palett, 2,4KB. (Her er det nokre bokstavar som er litt øydelagd, men ein kan jo ta med litt fleire gråtonar, det ville sikkert gjort det betre.) Redigert: Ikkje at det har so veldig mykje å seie, men det er jo ikkje noko meir jobb å lagre i PNG8 enn i JPEG. Endret 1. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Så etter en måte å lagre til web på save as... men så ikke godt nokk - visste jo at de var noe som burde være der et sted men fant ikke å da tok jeg printscreen. Takk for tipset. Skal bruke det neste oppdatering. Edit: Trodde du snakket om at det var mulighet for det i Excel, men det var det jo ikke... Photoshop visste jeg jo selvsagt Endret 5. juni 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde det vært en ide å legge inn antall bidrag og totalt antall stemmer for hver runde ? Slik at vi ser om dette stiger i popularitet. Tom Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 HVor mange runder er konkuransen på? er det for sent å bli med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 HVor mange runder er konkuransen på? er det for sent å bli med? Jeg er usikker på hvor mange runder den er på, men det er ikke for sent til å være med. Tom Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 er det noen premier egentlig eller er det bare heder og ære som står på spill? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 er det noen premier egentlig eller er det bare heder og ære som står på spill? Kun heder og ære Tom Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde det vært en ide å legge inn antall bidrag og totalt antall stemmer for hver runde ? Har vi tallene fra alle runder? Man kan jo fortsette å stemme etter at en runde er ferdig så man må ha notert seg antallet rett etter avstemningens slutt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde det vært en ide å legge inn antall bidrag og totalt antall stemmer for hver runde ? Har vi tallene fra alle runder? Man kan jo fortsette å stemme etter at en runde er ferdig så man må ha notert seg antallet rett etter avstemningens slutt... Jeg vet ikke om vi har alle tallene fra tidligere; men får heller passe på heretter. Antall deltagere derimot, det har vi. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er ikke jeg med? : O Har du kommet på 1. 2. eller 3. plass? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er ikke jeg med? : O Du fikk poeng denne runden? Da blir du nok med bare noen får oppdatert stillingen skal du se. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er ikke jeg med? : O Du fikk poeng denne runden? Da blir du nok med bare noen får oppdatert stillingen skal du se. Det var ikke på slutten av runde 4 at J@cob vant en gang? Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nevermind, bare jeg som er litt treg tror jeg ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er det noen som fortsatt holder stillinga? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det noen som fortsatt holder stillinga? Hvis ingen har har en oppdatert liste, så får jeg vel lage en ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ta-Dah! Ser gjerne at dere tar og sjekker om jeg har lagt inn noe feil. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå