Pherol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hai! Vet denne er feilpostet, har en helt lik post på motorsport delen også men er 0.1% aktivitet der, så jeg poster en her også. Begge har jo motor og har to hjul Vær så snill og ikke klag på feilposten, moderator får heller sletten den om det blir for ille. Ettersom jeg har flyttet, eller er i andebu for tia så skal jeg kjøpe et par crossere, brukt. Prisklasse 5000,- til 10.000,- Lurer veldig på hva jeg skal kjøpe siden jeg faktisk aldri har kjørt cross før, er helt nybegynner:) Har null niks peiling på cross så jeg trenger litt hjelp. Kommer til og bli brukt i skog og jorder for det meste, kanskje litt privat banekjøring med tanke på at naboen har egen bane :> Såe, jeg har hørt at yamaha er et veldig populært merke blandt crossere, men det eneste jeg har funnet er pw50, det er vel ettersom jeg forsto, en barnesykkel. Jeg er 15 og er 1.74 høy, men skal også kunne brukes av en gutt på 12, tror han er 1.55 eller noe sånt. Setter pris på all hjelp (jeg har helt sikkert glemt noen ting men bare spør, leser her daglig.) -Mmkek Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) yamaha yz85er crosseren du er ute etter. både honda cr, suzuki rm og kawasaki kx er bra merker når det gjelder cross. ca lik effekt også. sjekk autodb.no og finn edit: den jeg linka til er kanskej litt dyr, men om du leiter litt finner du de til den prisklassen du søker. Endret 1. juni 2008 av Mr.NorBits Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg hadde droppet Yamaha der, og heller gått for GasGas, er vel de som er det store merket innen trialkjøring. Montesa er heller ikke verst. Gasgas var alltid mest populært i trialmiljøet/klubben når jeg drev på med motorsport for et par år siden... Vil ikke si at Yamaha virket så populært innenfor det området, var alltid GasGas syklene som var på topp. GasGas Beta Montesa osv.. Endret 1. juni 2008 av Storleer Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 han er ikke ute etter trialsykler, men crossere. hadde det vært trial hadde jeg vært helt enig med deg. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Helt enig med GasGas innen trial, har litt kjennskap med det Siden det her blir den/de første crossern så tror jeg går for noe av det billigste, skal nok ha en 80 cc, hører at 125cc er helt håpløst til og starte med pga. så mye krefter. men tusen takk for hjelp, får se litt nærmere på det, får min Yamaha YZF R sykkel til Uka også Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjøp en YZ 125:) Er ikke håpløs å starte 250 er litt vanskligere... Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 han er ikke ute etter trialsykler, men crossere. hadde det vært trial hadde jeg vært helt enig med deg. Ops, tenkte trial jeg Kjøp en YZ 125:) Er ikke håpløs å starte 250 er litt vanskligere... Er ikke så vanskelig å starte en 250 heller da. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 han er ikke ute etter trialsykler, men crossere. hadde det vært trial hadde jeg vært helt enig med deg. Ops, tenkte trial jeg Kjøp en YZ 125:) Er ikke håpløs å starte 250 er litt vanskligere... Er ikke så vanskelig å starte en 250 heller da. Neida, men når den er kald, kan den være litt vrien Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, hvis du er liten og lett så er det litt vrient ja, spørs om det er en gammel 250' det er snakk om da Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tja, hvis du er liten og lett så er det litt vrient ja, spørs om det er en gammel 250' det er snakk om da Er ikke så stor nei, rekker bare nedi med litt av foten Men inntil en kant hjelper Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, men hva hvis du kveler motoren i en bratt bakke der det ikke er så lett å få start igjen da? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Er det vanlig at hjul er så utrolig små i forhold til sykkelen? ser det er mange som har høy crosser med små hjul. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er vel sånne kina crossere? 4 taktere som du får kjøpt på qxl? De har små hjul... Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ta en titt på denne. Synes den har veldig små dekk er det bare meg som ser rart? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel normale de..Ser kanskje litt små ut men Lenke til kommentar
Tobiass Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 han er ikke ute etter trialsykler, men crossere. hadde det vært trial hadde jeg vært helt enig med deg. ikke nå problem å starte me 125cc, starta selv med Rm250:D kjempe gøy Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Dobbelpost Endret 30. juli 2008 av KNB Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har selv starta en 250, ikke no problem hvis du har støtta på når du starter Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvis det ikke er støtte på crossen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå