tungaa Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 For å si det sånn, Er dette egentlig det eneste problemet jeg har så og si Jeg kan ikke svømme, Riktig. -.-' Og jeg er flau p.g.a Det, og burde være det. Jeg er 17 år, Og alle andre kan det Ja, Jeg kunne jo bare meldt meg opp på svømmekurs for lenge siden, men har virkelig ikke tatt Iniativ. Har nå vært sammen med dama i 9 månd, og vi har snakka om å bade lenge, men det har aldri blitt noe av p.g.a Vinter osv, Og jeg har jo sagt at jeg kan svømme liksom, for jeg syntes det var flaut da og si jeg ikke kunne det, men nå tror hun det, og vil vi skal bade imorra, og jeg kan ikke svømme! og blir for teit når jeg har sagt ja vi kan dra og bade, også sier jeg "Jeg kan ikke svømme" -> "Wtf, Du sa jo for lenge siden at du kunne osv". Vil liksom ikke si det, Og har ikke lyst til å komme på unnskyldninger for å ikke hoppe i vannet Ja, Jævlig tragisk tråd. Men faen, Hvem ellers skal jeg snakke med, skal jeg si til dama "Du, Jeg kan ikke svømme" <- Tror ikke det :s. Hva skal jeg gjøre, Er det bare å hoppe uti vannet. Jeg har også vannskrek, og redd for å drukne. Har liksom vært på badeland osv, men da holdt jeg meg til sklia, eller intil kanten av svømmebassenget, og svømte bare under vann *Ja, Jeg er jævlig flink under vann* Men holder meg liksom ikke over... Er redd for å drite meg ut. Faen, Jeg vil kunne hoppe uti vannet som alle andre, og spesielt nå når denne sommern kommer til å være gloVARM Dessuten skal vi til spania i juli, og skal nok mye på stranden da. Og vennligst ikke kom med "Hva faen, hahaha. osvosv" Motivasjon trenger jeg, og støtte Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva med å dra til stranda og øve når ikke så mange er der? Eller be dama di lære deg å svømme, det kan bli kos Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg kan dessverre ikke hjelp deg noe særlig, jeg har svømt så lenge jeg husker. Jeg vil anbefale deg og fortelle det til dama di, hun vil helt sikkert forstå. Men gjør slik at du sier det og ikke hun leser denne tråden f.eks. Da vil hun nok tro at du ikke stoler på henne eller er redd for og fortelle ting. Ta et lynkurs i svømming. Hvis du bor i Vestfold området så kan jeg helt sikkert hjelpe deg litt igang Jeg har gått på svømmeklubb i evigheter. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) jeg hadde selv vannskrekk da jeg var 18, men tok meg 10 sec å bli kvitt den. tok på meg dykkebrillene og satt meg på huk et sted det var lang grunnt. holdt pusten og kikkt rolig rundt under vann. og poof, jeg var kurert. nå snorkler jeg hele tiden, knallmorro ang svømminga, stikk på stranda med fruen. få henne til å lære deg det, det er faktisk lett edit: det som kanskje er mest skremmende med å ha huet under vann, er vel lyden. ta deg god tid og bli vant til den. Endret 1. juni 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du må nok krype til korset. Og si det "Jeg har også vannskrek, og redd for å drukne" Synes jeg du skal si til henne også. Be henne lære deg. Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hva med å dra til stranda og øve når ikke så mange er der? Eller be dama di lære deg å svømme, det kan bli kos Egentlig bryr jeg meg ikke om alle andre, Altså alle andre en dama vet at jeg ikke kan svømme, og dama tror jeg kan det. Og at jeg skal be henne lære med å svømme blir egentlig litt vanskelig, da venner har prøvd å lære med før. :s Jeg får det liksom ikke til men vil jo klare det, og jævlig flaut å ikke kunne det, da du liksom har sagt du kunne det. "Det jeg på en måte ønsker, er at jeg hopper uti vannet imorra, også klarer jeg å holde meg opp, og svømme" - Uten at jeg har den tanken jeg har nå hvor jeg ser for meg " At jeg hopper ut i vannet, at jeg blir dratt ned mot bunnen, for panikk, at jeg holder på å drukne, også at dama ikke klarer å redde meg" -.-' Død. Haha. Ja, jeg tenker sånn. Og jævlig teit. Men hva faen skal jeg gjøre. Og uansett om jeg forteller at jeg ikke kan, må jeg jo fortsatt lære meg det, og det er det. Jeg lærer det ikke, selv om jeg går inn 100% for det. Seriøst. jeg har vært på svømmehall med kompisen kanskje 100 ganger iløpet av vintern. Men alikavel, jeg holder meg ikke oppe, Man skulle nesten tro jeg veide 300 Kg, men veier 63 kg liksom. Endret 1. juni 2008 av tungaa Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Okey, Har nå snakket med 2 Kompiser, de vil lære meg å svømme, Og kan garantere meg at jeg vil klare det iløpet av en uke. så satser på det. Men de vil jeg skal starte på et grunt sted, og Huk funker vel fint da, - Spørsmålet er hvordan kommer man seg ditt, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg tror han mente at du skulle sitte PÅ huk ikke være Huk/Hukodden ( http://no.wikipedia.org/wiki/Huk ) Endret 1. juni 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Når du er i vannet så vift med armer og bein konstant. Pleier å funke det. Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Når du er i vannet så vift med armer og bein konstant. Pleier å funke det. Tja, Det er det jeg går utifra Men selv om jeg gjør dette, Synker jeg. Det skal visst være sånn at man må puste riktig osv, men det klarer jeg aldri p.g.a jeg får panikk. Også holder jeg på å drukne. - Det er verste av alt var at jeg faktisk KUNNE svømme da jeg var 10-12 år. Har det på video liksom. Og nå klarer jeg det ikke. :s Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har dykk vore i lag i 9 månader kan eg aldri tenke meg at ho stiller tvil ved din ærlighet på grunn av dette. Det er jo litt flaut å ikkje kunne svømme, men absolutt ikkje nok sjeldan fenomen, kjenner fleire som ikkje er glad i vatnet eg, i 20-åra. Å hoppe uti på 2 meter er litt dumt, hald deg på grunna og ta det derifrå. Du kan fint svømme på 1 meters djupn. Okey, Har nå snakket med 2 Kompiser, de vil lære meg å svømme, Og kan garantere meg at jeg vil klare det iløpet av en uke. så satser på det. Men de vil jeg skal starte på et grunt sted, og Huk funker vel fint da, - Spørsmålet er hvordan kommer man seg ditt, og hvor mye koster det? Hehe, godt svart. Er nok det å sitje på huk han meiner ja. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har ikkje du fått symjeopplæring på skulen då? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 er faktisk vanligere enn man tror at folk ikke kan svømme. var 2 som ikke kunne svømme og 1 som kom seg levende over bassenget med stor innsats og liten fart av de 45 jeg var i førstegangstjeneste med ser du kunne svømme før, trodde det var ca som å sykle jeg, at man ikke glemte det, men ok jeg tror at når du lære å svømme så forsvinner også vannskrekken. men, bra at du vil lære det, utrolig morro å bade og slikt om sommeren Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg elsker vann og står på vannski, wakeboard, surfer og dykker, så her har jeg ett eller annet å bidra med. Har et lite tips til deg: Et forslag jeg har er å kjøpe deg en billig våtdrakt på europris eller noe slikt. Med en våtdrakt vil du uansett flyte - den fanger nok luft til å holde deg flytende, dessuten så vil du føle deg "beskyttet" inne i våtdrakten. Lek deg litt i vannet med den, på et rolig, beskyttet sted, og ha med deg en som er trygg i vannet. Det skulle forhåpentlig gjøre susen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det der var eit godt tips! Har vore litt bort i vindsurfing, og med våtdrakt er det faktisk morosamt å dette i vatnet! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men det vert litt overkill å måtte gå til innkjøp av våtdrakt for å lære seg å symje? Han har jo 2 kompisar som vil lære han det Eg lovar deg at du vil tilnærma kunne symje etter maks 2 timer i vatnet. var 2 som ikke kunne svømme og 1 som kom seg levende over bassenget med stor innsats og liten fart av de 45 jeg var i førstegangstjeneste med Haha.. Ser det sånn for meg "Hundesvømming" slår aldri feil Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fyll opp dusjen med vann! Fra spøk til revolver; vær ærlig og spør din kjære om hun kan lære deg Det blir garantert koselig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Èn dag var nok litt kort tid på å lære å svømme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå