Gå til innhold

Wtf? Your purchase of Counter-Strike Complete has been refunded

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte CS complete pack (Source, 1,6 og CZ) på Steam tidligere idag. Brukte mammas kort. Har fått en mail nå, der det står: Your purchase of Counter-Strike Complete has been refunded. The credit should appear in your account within a couple of business days. .

Betyr ikke "refund" å tilbakebetale? Har det skjedd noe dritt under betalingen nå? Mamma har særnorske tegn i navna sine (æ, ø, å), men det ville ikke Steam godta, så vi skev "a" og "o" i stedet. Er det det som er galt. Jeg spiller både 1.6 og Source uten problemer. Er det jeg som har missforstått mailen?

- Knut

EDIT: Ser nå at mailen kom ganske fort etter at jeg kjøpte.

EDIT2: Betyr det bare at pengene blir trukket i løpet av et par dager?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig greier, send heller en mail til Steam så får du nok et bedre svar.

Jeg regner med at betalingsystemet til steam er såpass bra at det ikke skulle være mulig å "dobbeltklikke" slik at en ordre blir kjørt to ganger. Hvis ikke kan jeg forstå at den ene kan ha blitt kansellert.

Hvis mailen kom 20min eller mer etter bestilling er det stor mulighet at en kundekonsulent manuelt gikk inn å fiksa på ordren din. Har iallefall aldri opplevd noe delay på mailene fra Steam.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke fått noe svar fra Steam, men alt fungerer som det skal, så da regner jeg med at det betyr at de bare skulle trekke pengene i løpet av noen dager. Nå må antagelig PCen på reparasjon uansett, så det har ikke så mye å si. :hrmf:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...