langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Var da jævlig mye kommentarer på den posten:P Kåte nerder Bare for å si det slik JEG ER IKKE NOEN NERD Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sol, bading, festing, jenter ++ Og ikke minst, LAN, under et partytelt. Herregud så hærlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Var da jævlig mye kommentarer på den posten:P Kåte nerder Bare for å si det slik JEG ER IKKE NOEN NERD Eh? Sondre? JEG hadde ihvertfall kvalifisert deg som en. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Var da jævlig mye kommentarer på den posten:P Kåte nerder Bare for å si det slik JEG ER IKKE NOEN NERD Eh? Sondre? JEG hadde ihvertfall kvalifisert deg som en. Takk for den ja Endret 6. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fint vær + båt + pils + fiskestang Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 langkaas; ute ja. Med pils og greier selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ikke overskya(forhåpentligvis som oftest ikke. Sol liker jeg heller ikke, men at det ikke er overskyet og grått). Gjøre akkurat hva man vil (i sommerferien, riktignok.) Endret 6. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 langkaas; ute ja. Med pils og greier selvfølgelig. Er det lurt a? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 langkaas; lurt ja? Øker aimen i CS noe enormt. Nok en ting jeg liker med sommeren, grillfest med kompiser UTEN drikke. Veldig koselig. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Enig! MÅ ikke ha drikke for at det skal være koselig Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 MEN; det gjør fortsatt ikke noe å ha litt drikke! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Og du er jente? Nasty Å ja? Kan jeg se? Tullinger Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Hø?Vi? føler meg truffet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Henge med gutta i parken. Kald pils og sola i ryggen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Iskald sommerøl, varmt vær, fiske, lettkledde jenter, stranda, Gatebil og å ligge på terrassen i bokseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå