dadiadi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal game MYE i sommer, som Call of Duty 4, CS: S og Age of Conan Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bade, helt klart! Jeg absolutt elsker å være våt. Ellers er det deilig å gå barbeint, spise is og spille badminton. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Bade, helt klart! Jeg absolutt elsker å være våt. Ellers er det deilig å gå barbeint, spise is og spille badminton. Og du er jente? Endret 3. juni 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Korte skjørt, bikinier, grilling og utendørsfester som varer halve natta. Endret 3. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Å våkne opp tiiiiiidlig en hverdag. Slepe seg ned trappen. Koke seg et egg eller fem, smøre seg noe passende på skiven. Ta med maten, dra seg opp trappen igjen, inn på rommet. På med TV`en, deise ned i nærmeste sittbare underlag. Se på Crawshaw`s tegneskole. BLIR IKKE BEDRE! Og så setter jo hele dagen i gang med utesitting, fotball med naboer, venner og noen ukjente, skyggesitting med noe kaldt i glasset og blad i handa, grilling, mer utesitting og vennesnakk, kvelden kommer, se en film eller seks, (GJERNE de klassiske grøsserne på Showtime!) knaske litt godis, stupe i seng. Ooooog ->repeat. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Æhhhh, lettkledde jenter of Soft-Is. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 At man kan stå opp når man vil (sommerferien), lage digg mat og ta den med til stranda og ligge der hele dagen. Dra hjem og grille og vorse og ut på byen for å feste.. Lenke til kommentar
konglehelten Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Leve livet og spise masse soft-is! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 At man kan stå opp når man vil (sommerferien), lage digg mat og ta den med til stranda og ligge der hele dagen. Dra hjem og grille og vorse og ut på byen for å feste.. Amen! Elsker det å kunne sove så lenge jeg vil, så gå ned å lage meg litt mat og etter det henge med venner og familie Sommeren <3 kunne ikke greit meg uten Bade, helt klart! Jeg absolutt elsker å være våt. Ellers er det deilig å gå barbeint, spise is og spille badminton. Og du er jente? Koffeinkanin hun er født i 88 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ¤¤¤¤_/\wwwwwwww ¤¤¤/..............wwwwww KOMMER GALLOPERENDE ¤¤ l..6.....\........wwwwww INNOM SIDA DI FOR Å ¤¤/..........l .........wwwwww TA MORRA DI HARDT I RASSEN ,,,, :-) ¤/....,.....,/¤\..........wwwwww , , , !!!! (0.../..,´¤¤¤¤l..... .....wwwwww ¤`¨¨¨´¤¤¤¤ ,......................\ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤/ ................. ..... l ¤¤¤¤¤¤¤¤/.................. ...... l ¤¤¤¤¤¤¤ l.......................... l ¤¤_____,l.................. .......l /................./ . .... ............l l....,__________/.... ... .....l \...\¤¤¤l.................. ........l ¤\...\¤¤¤l................. ........l ¤ \.../\¤¤l.................... .....l ¤¤\./¨/¤¤ l..........................l ¤¤¤\ /¤¤¤ l...........................l ¤¤¤¤¤¤¤¤¤l................. ...........l ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤\................ ...........lwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/.............. ..........l wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤l.............. ..........l . wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤l.............. ........./ . .wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤\.............. ......./ . . .wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤\............. ..../ . . . wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤\............ ./ . . . . .wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ \........./ . . . . . wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤).......) . . . . . wwwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/...../ . . . . . . .wwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/..../ . . . . . . .wwwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/...../ . . . . . . . .wwww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/..../ . . . . . . . . . .ww ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤/..../ . . . . . . . . . . . w KLEM KLEM :-) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg absolutt elsker å være våt. Nasty Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Bade, helt klart! Jeg absolutt elsker å være våt. Ellers er det deilig å gå barbeint, spise is og spille badminton. Å ja? Kan jeg se? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Var da jævlig mye kommentarer på den posten:P Kåte nerder Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sommermusikk! eller, musikk generelt, når jeg er ute å cruiser i båten ^^ Noen som har hørt noe mer om sommerferien som skal halvveres? Liker overhodet ikke tanken! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1. Kjøre båten i bølger slik at saltvannet spruter over hele båten, legge til på holmer og spise god mat! 2. Kjøre med soltaket åpent og spille høy musikk 3. Begynne å øvelseskjøre med bil Kun 23 dager igjen 4. Cruise rundt på ATV'n min 5. osv.osv.osv!! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kun 23 dager til jeg kan begynne å øvelseskjøre med atv'en (lovlig) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kun 23 dager til jeg kan begynne å øvelseskjøre med atv'en (lovlig) Samme her! Vi har bursdag på samme dag! Damn... (Bare jeg skal inn å ta prøven og få lappen!) Endret 5. juni 2008 av DSG Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fri, Jenter i bikini, dama jeg liker i bikini og Fri! Og selvfølgelig kald drikke (så lenge det ikke er martini)! og kjøre båt! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 fri, jobbe, bade, jenter i bikini, båt, feste, være ute, varme, folk i byen, nye mennesker, lange netter og alt det sosiale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå