langkaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ja som emnetittelen sier Jeg liker sommeren fordi: Bade spille fotball være med venner(kan det på vinteren og, men lissom ikke helt det samme) spise is Ferie Jenter i bikini Sykle Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Være ute i båt og overnatte i skjærgården med gode venner Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Være med venner, game og dønge, dra ut midt på natta og kjøpe mer cola....Iskald snus på stranda...Sol... Alt! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 varme sol bading damer med mindre klær is grilling etc. etc. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 meg? Ja, hvis du kler bikini du og så. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 meg? Ja, hvis du kler bikini du og så. Jeps Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 båt gjerne hengende etter på ett eller annet i full fart... eller så digger jeg å kjøre rundt i min nyinnkjøpte cabriolet på fine sommerdager. feste på stranda med venner. og så klart ferie da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 meg? Ja, hvis du kler bikini du og så. Jeps Da teller det med deg og, men bare deg! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fjellturer, fotball og gjøre det man vil når man vil. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sandvolleyball er jo den ultimate sommeraktivitet. Fy flate fem øre så rått. Bading er jo også konge. Gøy å spise is, type MASSE is. Leve det gode liv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ta båten ut i øyern sammen med et par venner, finne en fin holme å slå seg ned på, sprette ølen og legge pølsene på minigrillen, sette på Lynyrd Skynyrd på annlegget og senke føttene ned i vannet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gå i shorts + t-skjorte. Spise is Spille sandvolleyball Bade Slappe av i sola Det er masse! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Shorts + t-skjorte Kald snus (Funker ellers på året også, men ikke like godt) Kald øl (Funker ellers på året også, men ikke like godt) Festing GRILLING! Sol Varme Litt bading funker vel Lengre dager Is Moped Bil Båt Diskusjon.no på laptopen ute. Konserter (Metallica@Koengen) Motsatte kjønn med mindre klær:D Og alt dette kan skje ute:ohmy: Endret 2. juni 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den milde sommervinden, solen, alle fargene, fuglene som kvitrer ... ahh Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fri fra skolen=Mer gaming +Venner, IS, fotball, ferie ; D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Venter bare på fri fra skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå