weld Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei Skal bygge hjemmeside snart, men har ikke tid til å designe den selv eller hoste den selv. Jeg trenger derfor tips til en bedrift som har slike enkle design-din-webside på nettet. Bedriften må være pålitelig, designer mulighetene for meg bør være varierte og mange, mulighet for oppsett av domene og at bedriften kjører web hotell for meg. Jeg er heller ikke millionær, heller en fattiglus så derfor ville ikke lav pris ha gjort noe. Noen tips? Takk Mvh Knudsen Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal dere ha en slik løsning for en bedrift? Anyways, jeg vet at awardspace har noen greie løsninger. Titt litt hos de AwardSpace Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Google pages? Freewebs? (Freewebs lar deg betale for å få eget domene uten annonser, men fortsatt får du bruke deres helt kurrante sidebygger) -C- Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 WordPress.com, eller du kan laste ned programmet å installere det på ein host med Apache, PHP og MySQL. Programmet er gratis. Og det er mange ferdig bygde tema som kan lastast ned eller du kan lage eit sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå