phax Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Oppgraderte fra Vista x86 til x64 SP1 her om dagen, og siden da har jeg slitt med å få Media Player Classic til å fungere skikkelig.. Programmet funker, men jeg klarer ikke sette opp MPC som standard avspillingsprogram. Gjennom Vista så får jeg det rett og slett ikke opp som et alternativ når jeg skal velge programm og åpne videofilene i. Selv om jeg manuellt browser meg frem til programmet så legger det seg ikke til i lista. Har også prøvd å sette det opp via instillingene i MPC uten hell. Eneste måten jeg får spillt av videofilene i MPC er å åpne de via MPC noe som er ganske tungvint. Jeg får heller ikke opp noe preview bilde på alle videofilene lengre. Noen får det mens andre ikke.. Har ikke helt funnet noe system i hvilke filer det gjelder enda. MPC versjonen jeg bruker er Media Player Classic - Home Cinema 1.1.0.2 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Gammel post, men sliter med det samme, så tenkte jeg kunne bumpe denne så jeg ikke trengte lage en ny. Kan legge til at x64 av MPC-HC fungerer, men den støtter ikke Haali osv, så den er uaktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå