L4r5 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En genial twist på denne er å ta salami eller fårepølse å bruke istedet. Bare sleng skivene inn og se 90% av fettet renne av. Det man sitter igjen med er små sprø kjøtt-"chips"Jeg visste jeg ikke var den eneste som gjorde dette . Great minds think alike. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må gå ann å lage noe lignende selv da, noen som har noen gode ideer? 1. Tre potetskivene på flere grillspyd (av tre!), og la disse ligge enten rett i microen eller på et stativ av f.eks to glass. Eventuelt bygg tårn av dem, så kan du leke mikado mens du spiser 2. Bruk (helst ubrukte) kammer til å holde potetskivene. To rett ved siden av hverandre burde holde det stabilt. 3. Stjel utstyr fra en chipsfabrikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det går vel an å bruke en ostehøvel på potetene. Da vil du jo få noen fine og tynne skiver. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Mhm, men ostehøvelen finnes ikke i Kina. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hm? Bor du i kina? Edit: haha, nei glem det Nå skjønte jeg den.. uff, går treigt oppi her idag gitt Endret 21. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Haha, artige greier. Tror nesten jeg må bestille en sånn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette må prøves. De har det meste av slike ting på Dealextreme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Haha, genialt tror jeg må kjøpe meg en sånn her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette må prøves. De har det meste av slike ting på Dealextreme hehe, ja Dealextreme er fenomenale på å ha snodige duppeditter Og med den lave dollarkursen vi har nå er det utrolig billig der. Ikke minst positivt at frakt er gratis. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen forslag til krydder jeg kan bruke? Jeg har så langt kun brukt salt å pepper. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) paprikakrydder funker sikkert, og Hoff's Pommes Frites krydder er jo sinnsykt godt da.. Det går sikkert an å bruke det på hjemmelaga så det blir en god smak.. Og hvitløkskrydder sikkert også! Om du prøver noen av disse, så gi meg tilbakemelding a Jeg er så lat at jeg ikke gidder å prøve sjøl før noen gir klarsignal på at det er godt.. Endret 1. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Så ut som en artig greie egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå