Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Merkeligste saken jeg noen gang har sett, men så moro at jeg synes det var verdt en tråd. Kjøpte meg det settet her (40 kr) fra kina i den tro at det var verdt 40 kr å bevise at det ikke er fysisk mulig å lage potetgull med KUN poteter i en microbølgeovn. Gud jeg tok feil, det funker faktisk! Kutter påå potetene med skjæreren som er med, setter de i hodleren og fyrer på. Eksperimentert litt med krydder etc og er veldig moro. Hadde aldri trodd det skulle gå, har prøvd mange måter å prøve å lage potetgull på før uten resultat, og så kommer den metoden her som tar 10 minutter og 40 kr med utstyr. Anbefales for de som liekr å eksperimetere! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan smakte det i forhold til potetkull du kjøper på butikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ikke ille! Annerledes, men fortsatt nam. Bruker salt og pepper på de jeg lager nå. Er jo også sunenre siden det her ikke brukes olje Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det var kult, har alltid hatt lyst til å lage chips selv. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Begynner å bli temmelig nerdete når man i desperasjon slipper opp for potetgull og drar frem skrelleren og mikrobølgeovnen Men det så morro ut... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var jeg ikke klar over var mulig. Bare synd jeg ga bort min microbølgeovn Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor lang tid tok det før du fikk den etter at du bestilte? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor lang tid tar det i mikroen? Kjedelig hvis det tar 10 min. pr. håndfull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tar ca 1-2 uker å få saken. 10 minutter i mikroen med vår mikro, men den er ganske avlegs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den var utrolig tøff. Hva kalles en sånn ting? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Microwave Potato Chips Maker with Slicer Complete Set Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Søren, så det nå. Takk uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En genial twist på denne er å ta salami eller fårepølse å bruke istedet. Bare sleng skivene inn og se 90% av fettet renne av. Det man sitter igjen med er små sprø kjøtt-"chips" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fikk min i dag. Genial sak. Potetgullet blir faktisk knakende godt. Lurer på om jeg får til å lage baconcrisp på denne måten. Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er ikke dette veldig mye jobb i forhold til mengde chips du faktisk får? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må gå ann å lage noe lignende selv da, noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Man kan jo like så godt bare ta ostehøvelen og høvle poteter i mange flak utover stekeplata.. kan vel helle (frityr)olje og krydder over om man vil det før man steker dem.. kan bruke paprikakrydder, ostekrydder osv.. Eller så kan man fritere dem selv bare i en kjele/gryte med frityrolje oppi.. kjapt, "trygt" og billig.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En genial twist på denne er å ta salami eller fårepølse å bruke istedet. Bare sleng skivene inn og se 90% av fettet renne av. Det man sitter igjen med er små sprø kjøtt-"chips"Jeg visste jeg ikke var den eneste som gjorde dette . Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) *slettet* Noen kom før meg, blæ Endret 20. juni 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå