*Magnus* Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei Har bestillt en del paintball-utstyr, som jeg kommer til og få torsdag (eller i værste fall fredag), og vi skal spille på onsdag. Hvis jeg har "regnet" ganske rett, så skal den være på omlastningsterminalen (eller hva det heter) i trondheim på onsdag. Så det jeg lurer på. går det an og hente ut varene der? eller må jeg vente til den havner på mitt lokale postkontor, som tar 1 dag ekstra? -Takk Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det samme lurte jeg på for noen dager siden. Ringte inn og spurte om det var mulig å hente varene på omlastningsterminalen. Svaret jeg fikk var et brakende nei. Alt av pakker og brev ligger i containere og hadde ikke blitt sortert enda. Du må nok antageligvis kjenne noen innenfor posten for å det ut før det er kommet til postkontoret. Endret 1. juni 2008 av Luv Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det går fint ann å hente på omlastingterminalen, forutsetter bare at personalet der ikkje er i dårlig humør/har veldig mye å gjøre. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Takker for svar får ser hva jeg gjør, om jeg tar meg en tur nedover på onsdagen, hvis den er kommet til trondheim da, som jeg tror. hvis ikke, så blir det litt kjipt, når vi skal spille på onsdagen hehe. Lenke til kommentar
Logum Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det går fint ann å hente på omlastingterminalen, forutsetter bare at personalet der ikkje er i dårlig humør/har veldig mye å gjøre. Kanskje på din lokale postomdelingssentral, men ikke på postterminalen i Trondheim. Som det ble nevnt over her, pakkene ligger i containere enten usortert eller sortert etter postkontor. Og det er mange containere for hvert postkontor, og en rimelig stor arbeidsoperasjon å lete opp en liten pakke. Og ikke en gang postansatte har lov til å ta med egne pakker hjem. Det er først på postkontoret pakkene blir lagt i hyller hvor personalet enkelt kan spore dem opp. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Bor i Ålesund, men eg har henta pakker på omlastingsterminalen i Oslo også. I alle tilfeller, hvis du må ha pakken på onsdag, ser eg ingen grunn til ikkje å ta turen ned på omlastingsterminalen å spørre. Sjekk pakkesporinga når pakka kom fram og kor stor den er så blir det lettare for dei å finne den. Endret 1. juni 2008 av HValder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå