Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har selv sittet og ventet på svar på mitt problem siden torsdag kveld nå, det er fryktelig kjedelig og vil bare ha problemet mitt fikset nå, så jeg kan spille. Noen som også har ventet alt for lenge? Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Age of Conan support requests via RT [Funcom Support #1000079251] AutoReply: bugged account - support petition 23.05.08 Fortsatt 0 svar Endret 1. juni 2008 av Ajesto Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor finner man nr osv? Lenke til kommentar
woodobaby Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 jeg venta LEEENGE! fikk problemer allerede 23 og gikk ca tre dager før jeg fikk svar på mail, men de fikk aldri hjulpet meg med å komme inn... så, ei uke etter løste jeg problemet selv (med mer eller mindre flax ) Så, moralen er, ting tar tid, men det er absolutt verdt d... funcom har mye å gjøre for tida, men de prøver det beste de kan PS: skal sies at den uka jeg venta og strevde med å komme inn var HARD! Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Samme her. Er banna fra forumet på grunn av navnet og venter fortsatt på svar. 7+ dAger nå.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva var navnet ditt a? Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 poenget er at jeg ikke får spilt Noe som er veldig irriterende Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 jeg hadde problemer med random black screen og påfølgende heng av maskinen. sendte mail til support, de brukte 3 dager på å spørre etter dxdiag, og 3 dager til på å be meg fylle ut feilmelding som kommer opp etter at spillet har avsluttet unormalt. noe som er vanskelig når jeg må skru maskinen av for å få den opp og gå igjen. i mellomtiden hadde jeg funnet ut av feilen på egen hånd, måtte nedgradere nvidia driver til 169.25.. helt utrolig at funcom ikke klarte å se dette, da jeg vet om andre med akkurat samme problem. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har da selv ikke fått spilt siden torsdag kveld, og sendte mail om problemet allerede den dagen det kom ut, har enda ikke fått noe svar på noe mails. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Her er adreesen og telefonnummeret til Funcom: Funcom Oslo AS Drammensveien 167 N-0277 Oslo Norway Phone: +47 22 92 59 00 Web: Funcom.com NB!Det er bare de sim bor i Sverige eller som er i Sverige nå som MÅ taste inn 47 nummeret først. De som bor i Norge taster inn nummeret bare unntatt tallene 47 som er først Dette har jeg hentet herfra! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Alle som ringer fra utlandet på taste inn + 47, ikke bare de fra Sverige. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rett meg om jeg tar feil Endret 2. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 jepp.. country codes gjelder over hele verden Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva var navnet ditt a? Forum navnet mitt var "Funcom".. Tror ikke det falt så veldig i smak for moderatorene Men har brukt navnet Funcom i AO i 7 år, så var rart at de merka det først nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå