Effectiv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heii... Jeg har da enda et lite problem i livet mitt som jeg må dele med dere, og kanskje få noe hjelp med For å starte rett på sak: I helgen har jeg hatt sex to ganger, og hver gang har penis blitt slapp/delvis slapp under samleie. Ikke at kåtheten eller noe forsvinner, men den blir rett og slett bare slapp//delvis slapp. Det har ALDRI hendt før, untatt første gang jeg hadde sex pga litt presentasjonsangst everyone has been there Det jeg lurte på var om noen har noen erfaring med dette, og hva problemer kan være. Forresten så har jeg hatt mye mye sex det siste halvåret, og dette med samme partner hele tiden. Er fremdeles samme partner. Det eneste jeg tenkte på med en gang, var at det kunne skyldes at jeg startet så vidt å snuse igjen forrige uke, og snuste litt i helgen. Men jeg har snust mye før og det har ikke skadet sexen før iallefall. Det andre kan ha vært fordi jeg var trøtt, men var bare trøtt den ene gangen så jeg tror det er utelukket. Jeg er iallefall dritkåt på dama, så tviler at det er problemet og.. Og det rare er at jeg har stor-ereksjon i starten, men plutselig så daffer det av og den går ikke opp før 10 min senere, og vis vi prøver å holde liv i den, så "dør" den etter et minutt.. Håper noen her har noen anbefalinger eller løsninger Forresten så har vi også et variert forhold og et variert sexliv. Blant annet forskjellige steder, ute/inne osv osv Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 normalt og ha sine bølgedaler når det gjelder potens ingenting å bekymre seg over Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er nok fordi du røyker eller snuser. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Er nok ikke det! Fikset seg nå Går strålende igjen Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Erh, går opp og ned. Personlig kan jeg være kåt uten å ha lyst på sex. Vanskelig å forklare Uansett så er det vanskelig å holde den oppe da Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva med mangel på søvn, dehydrering og at du kan ha spist for lite? Stress er vel også en mulighet, antar jeg. Tror det finnes mat++ som er bra for potensen, dette kan sikkert googles. Jeg formoder at dama ikke så stygg at hun kan ha ødelagt, fordi dere har holdt på i et halvt år. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) . Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke for å stjele tråden, men la oss si at en hadde potensproblemer på grunn av prestasjonsangst (overfor en ny partner) . . . Hva kunne partneren gjort for å "hjelpe"? unngå å mobbe, og ta initiativ til sex Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke for å stjele tråden, men la oss si at en hadde potensproblemer på grunn av prestasjonsangst (overfor en ny partner) . . . Hva kunne partneren gjort for å "hjelpe"? unngå å mobbe, og ta initiativ til sex Hva om det ikke hjelper å ta initiativ? Eller, hjelper som bare det helt til "det virkelig gjelder" liksom.. Prøv å ta et par pinner og bind fast rundt hele snabben. Burde holde den stiv. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke for å stjele tråden, men la oss si at en hadde potensproblemer på grunn av prestasjonsangst (overfor en ny partner) . . . Hva kunne partneren gjort for å "hjelpe"? unngå å mobbe, og ta initiativ til sex Hva om det ikke hjelper å ta initiativ? Eller, hjelper som bare det helt til "det virkelig gjelder" liksom.. det skader ikke med litt initativ uansett Lenke til kommentar
Martz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har hatt problemer med det selv i blant, men jeg antar at det er noe som svinger veldig. har lagt merke til at det som oftest er i forbindelse med søvnmangel eller utmattelse. Tror nok ikke du har noe å bekymre deg for, selv om det selvsagt er ganske kjipt der og da Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg