Vaffel-twist Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 2001-modell, HP ze4513ea. Jeg har en eldre HP laptop, tror den er fra 2001, den begynner å skrante på årene, og jeg fant nylig ut at den bare hadde 256mb minne! Hadde vært skikkelig hyggelig hvis noen kunne tipse meg om en butikk som til vanligvis selger akkurat riktig type minne. I "minne-rommet" står det: "replace with compaq spare." Har ikke funnet ut noe selv. Fant ut at den trengte en oppgradering da det begynte å ta 3 kvarter å starte den. Håper at noen finner ut hva jeg trenger, hadde vært fint om noen hadde noen erfaringer med denne laptop'en selv! Så, stå på! Bare spør om opplysninger hvis dere trenger det Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Du kan: Gå til: Mamoz Og bruk Kingstonminne linken. Din Laptop er en ZE4500 serie. Kan bruke: KTC-P2800/512 fra Kingston 1 Gig maks - Mamoz har faktisk 1 på lager Endret 1. juni 2008 av Saint123 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du kan bruke alle disse: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Det er DDR So-Dimm ram som er i din pc, mer spesifikt 256mb pc2100 DDR-Sodimm Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Takker, skal prøve å sjekke det ut!! Hvordan fant dere egentlig ut alle de spesifikasjonene?????? Endret 2. juni 2008 av Totti-computer Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Takker, skal prøve å sjekke det ut!! Hvordan fant dere egentlig ut alle de spesifikasjonene?????? google er din venn Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 aha! Visste jo at google var grei, men ikke SÅ grei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå