c0ncept Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan flasher jeg ASUS Hovedkort? Nærmere bestemt (ASUS P5N-SLI). Jeg har lastet ned ASUS Flash Utility + Selve BIOS Updaten. Nå skal jeg bare oppdatere BIOS, hvordan går jeg fram med filen jeg har lastet ned? (Den er på ca. en halv mb) Takk på forhånd! Mvh c0ncept Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan flasher jeg ASUS Hovedkort? Nærmere bestemt (ASUS P5N-SLI).Jeg har lastet ned ASUS Flash Utility + Selve BIOS Updaten. Nå skal jeg bare oppdatere BIOS, hvordan går jeg fram med filen jeg har lastet ned? (Den er på ca. en halv mb) Takk på forhånd! Mvh c0ncept Legg den innpå en minnepenn, restart maskina, gå inn i bios, trykk på f2 eller noe sant mens du er på vei inn i bios eller du kan gå innpå flash utility inne i bios. Så bestemmer du hvilken disk den skal lete på, den finner bios filen, og du trykker flash eller noe sant. Lenke til kommentar
c0ncept Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Takk, skal prøve dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå