CoCo_nut Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei.. Jeg skal laste opp min hjemmeside med et program. Jeg vet ikke hva program jeg skal buke Noen som vet om noen program og kan si hva jeg skal gjør ? Takk Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 last ned cuteftp eller ws_ftp videre er det bare å fylle inn de verdiene du skal ha, ftp.ftpplassen.no f.eks og brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg syntes de programmene var kompliserte, bruk smartftp! www.smartftp.com, det er også norsk Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Helt enig med fondus, det er 2 programmer som er lette å forstå Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 flash-fxp er genialt! bruk det! f8 og du er igang.. Lenke til kommentar
CoCo_nut Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Smartftp i norsk ? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det er ikke norsk nei, men du får den oversatt på norsk! http://www.smartftp.com/localization/proje...ects/norwegian/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå