Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Svovel? (Pulverform)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du lage krutt må du skaffe saltpeter, visst jeg ikke tar feil er det det i kunstgjødsel, hvertfall eldre typer. kull duger grillkull, bare ikke kjøp briketter der er det masse sand og dritt. Hvordan du blander det får du finne ut selv (tror ikke det er lurt å prøve seg frem) :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klart, dessuten så får man kun kjøpt halvkilo(hvis jeg ikke husker feil) av svovel og bare små bokser av saltpeter. Litt teit med tanke på forholdet mellom de stoffene i den blandingen som er mest populær. :S

Red.: Jeg tror forøvrig at det ikke er helt stuerent å importere slike stoffer fra utlandet, rett meg gjerne om jeg tar feil.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Red.: Jeg tror forøvrig at det ikke er helt stuerent å importere slike stoffer fra utlandet, rett meg gjerne om jeg tar feil.

Ingenting ulovlig med det, med mindre det står på tollvesenets forbudsliste (der står for det meste giftige kjemikalier og kjemikalier til dop)

Jeg ble selv stoppet i tollen med mye tvilsomme kjemikalier, men da jeg viste tolleren forbudslisten, og listen over hva jeg hadde med meg, fikk jeg kjøre videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...