Stimani Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Fikk karakterkort om fredagen, og etter en kjapp kikk fant jeg ut at det kanskje burde postes . Kan som en kuriositet legge til at det også var et klageskjema i konvolutten, hva jeg skal med det er fortsatt uvisst. Enjoy Endret 1. juni 2008 av Stimani Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du har ikke vært borte en eneste dag eller time? Drøyt. For drøyt. Ellers sikkert imponerende. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lukter jeg fake? Hvordan skulle du fått ut den der uten at kontaktlærer har unnerskrefet den? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Lukter jeg fake? Hvordan skulle du fått ut den der uten at kontaktlærer har unnerskrefet den? Han får den med hjem, foresatte skriver under, tar den med tilbake, kontaktlærer skriver under. Vill gjetting, som var feil. Ellers; sykt karakterkort. Man kan vel kalle det der plettfritt. Tør jeg spørre hvor mange anmerkninger det ble i løpet av året? Endret 1. juni 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Han skrev under på foresatt, det gjorde han for hele klassen. Fravær føres ikke, dette er bare en utskrift av karakterene, ikke det endelige vitnemålet. Eksamen skal jo også med. Poenget er at jeg fikk seks som standpunktkarakter i alle fag, og det er jo litt artig. Forøvrig ingen anmerkninger på tre år, men har nytt godt av lærerenes velvilje, har ikke alltid kommet tidsnok... Endret 1. juni 2008 av Stimani Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ok, jeg hadde 5,6 i snitt og trodde jeg var flink. *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Siden du fjernet vedlegget(?) må jeg spørre hva du fikk. Gjorde du rent bord med 6 i snitt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Siden du fjernet vedlegget(?) må jeg spørre hva du fikk. Gjorde du rent bord med 6 i snitt? Strake seksere og null fravær. Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Siden du fjernet vedlegget(?) må jeg spørre hva du fikk. Gjorde du rent bord med 6 i snitt? Strake seksere og null fravær. Gratulerer! Et imponerende resultat! :-D Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Satan, jeg som trodde søstra min var syk med 5,8 i snitt. Gratulerer i hvert fall . Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja hu er nok syk uansett, 5,8 er liksom bare 6'ere og en femmer el noe? Jeg har ikke vært borti noen med 0 fravær, 0 anmerkninger, 6,0 i snitt.. Skulle gjerne sett karakterkortet som du lasta opp, men fjernet? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er helsatt jeg går i klassen under han. Keep the good work up, Stig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja hu er nok syk uansett, 5,8 er liksom bare 6'ere og en femmer el noe? Tror hun hadde 2 5'ere . Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sjekk her da http://www.bygdanytt.no/btartikler/article582425.ece du har ennå litt igjen til toppen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Oi, 6 i alle fag? Er det mulig då? Hmm... jaja, grattis!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sjekk her da http://www.bygdanytt.no/btartikler/article582425.ece du har ennå litt igjen til toppen. Satan . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå