Tandamram Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Emnefeltet sier seg selv... Håper noen har et godt tips sånn at dama sitt tastatur kan leve videre! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ta det fra hverandre, skylle det med vann og la det tørke i noen dager Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Man slutter å drikke cola i nærheten av pc`en (HASTER) ! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Eller, med uflaks, kjøpe nytt tastatur, har gjort det samme 2 ganger det siste året... :oops: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hm... Hun hadde sikkert håpet å spille canasta eller Sim City 4 i kveld. Hun står med hårføneren nå 8) Det var ikke så veldig mye så muligens dette går? Edit: Blir varmt her etterhvert... Lenke til kommentar
jorank Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 etter at du har renset tastaturet for colarester, og sørget for at delene er helt tørre, monter og tre en plastpose rundt tastaturet. i fremtiden kan du da grise så mye du vil;) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Måtte kjøpe nytt tastatur til henne for under 1 år siden p.g.a akkurat det samme. Blir nesten egen post i budsjettet, dette. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 må nok kjøpe et nytt tastatur, kanskje du kan hilse på grosisten og ta med deg 50 stykker og få 10% rabatt eller noe Tror et nytt må til Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det bare jeg som har drukket brus ved PC'en i snart 10 år uten å søle en eneste gang? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det bare jeg som har drukket brus ved PC'en i snart 10 år uten å søle en eneste gang? wow, flax Lenke til kommentar
svenna Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er bare å legge det i dusjen en stund.. og så la det tørke. Du må skylde ut sukkeret, så det ikke leder strøm.. og tørke det for vann, så virker det nok som det skal igjen. Om du vil gjøre det grunndig så tar du alt frahverandre og vasker hver del.. da blir det som nytt (taler selvfølgelig ikke utifra egne erfaringer..) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det bare jeg som har drukket brus ved PC'en i snart 10 år uten å søle en eneste gang? nope Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 http://www.moddingzone.com/articles/keyboardwashing/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 how about, åååå kjæææære ? siden du er så snill så har jeg bestilt et bra tastatur til deg så du slipper å slite ut hendene dine. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hoff.... har dårlig erfaring med å få ut cola fra tastaturet... etter en dag eller to så måtte jeg til slutt panke på tastene for å få skrevet noe.... Nytta ikke med touch-metoden lenger da nei! Lenke til kommentar
yoyofish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Skjønner ikke hvordan folk klarer å søle på tastaturet jeg....har aldri vært i nærheten en gang 8). Må være hvis man har parkinson eller noe sånt da . Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvorfor drikke brus når man har vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg sølte smirnof ice på min siemens sl45i tast 5 fungerer når den finner for det... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Ser ut til at tastaturet funker greit. Og til alle: Det var hun som sølte, ikke meg!! Hun har blitt bedre da, før knuste hun et glass til dagen Heldigvis var det bare en begrenset mengde hun sølte i dag og det var bare et standard Logitech-tastatur. Takk for tipsene da Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøp dette så er du trygg: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=1...us+%2F+Tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå