jakja83 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg sitter med et ok anlegg som blir drevet av en 6-7 år gammel Pioneer spiller, men jeg ønsker å bytte den ut med en annen spiller på grunna av 2 ting. Kjekt med MP3 og viktigst, jeg må ha litt bedre signal ut til subforsterkeren for å få nok nivå. Har dere noen anbefalinger innen rimelig prisklasse som har bra linje ut til forsterker? Så billig som mulig med god lyd og nevnte signal ut og helst Pioneer siden ramma som sitter i er pioneer. Jeg ser Pioneer har mange modeller og jeg aner ikke hva som er bra, nytt eller gammelt. Vil helst ha en nokså anonym sak, vil ikke har rosa blinkende neon hvis dere følger meg på den. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 har dessverre ikke mye forslag på spiller, men den pioneer ramma er jo bare å dra ut og sette inn den nye ramma som er med spilleren du kjøper... tar deg ca 30 sec å bytte ramme du kan ta en titt på http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/overview.html og se om du finner noe du liker Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Aj, jeg solgte nettopp en DEH-P77 Du kan jo se om du finner en på bruktmarkedet? Lyden er bra, den spiller MP3 og den har ikke mye tivolilys Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 DEH-P7900UB er også et godt alternativ. Hadde den i den gamle bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå