Gabsterino Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Se dette bildet: Hvordan får jeg søkeresultatene til min side til å bli slik? når jeg søker på google? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror det ble spurt om tidligere en gang, hvis jeg ikke husker feil Tror svaret var at det var de sisdene med mye trafikk som fikk slike linker? Men husker ikke, så kan være noe annet Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du må ha google AdWords, KlikkeLink. Dette er en annonse tjeneste for din side, hvor google legger ut siden og alle linkene dine i søkeresultatene. Når du registrerer siden din, så vil du få spørsmål om og oppgi noen tager (beskrivelse av siden, med ord), hvis du da oppgir: Spill, hjemmeside, templates, sexy, blonde, doggy style, så vil brukere som søker på en eller flere av disse tagene få opp din side, og linkene som du har lagt ut. Hvor hver person som trykker på disse linkene, må du betale 0,10 Dollar (elns). -Famen Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du må ha google AdWords, KlikkeLink.Dette er en annonse tjeneste for din side, hvor google legger ut siden og alle linkene dine i søkeresultatene. Når du registrerer siden din, så vil du få spørsmål om og oppgi noen tager (beskrivelse av siden, med ord), hvis du da oppgir: Spill, hjemmeside, templates, sexy, blonde, doggy style, så vil brukere som søker på en eller flere av disse tagene få opp din side, og linkene som du har lagt ut. Hvor hver person som trykker på disse linkene, må du betale 0,10 Dollar (elns). -Famen Bullshit. Har aldri betalt en krone for AdWords. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Google bestemmer selv (basert på algometrier) om, og i så fall hvilke linker som skal komme. Det er ingenting du har kontroll over. Om du dog har fått og er missfornøyd med hvilke Google har valgt kan du påvirke (i større eller mindre grad) valget i Google Webmaster Tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå