Tanguhi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har fått hørt at jeg kanskje blir anmeldt for å legge ut msn'en til en person på en chat side. Det var ment som en spøk, men nå går han til politiet. Hva kan skje? Er det ærekrenkelse det går ut på? Jeg sa han var en jente, så folk måtte legge han til ^^ Han nevnte at saken gikk ut på "pedofili" et eller annet, fordi jeg sa han var 14 år gammel jente, men chatten msn'en hans ble lagt ut på var for tenåringer mellom 13-19 år og hvor voksne ikke har adgang, så da blir det vel utelukket? Jeg har sagt til han at hvis han går til sak, så vil jeg si at han har kommet med voldstrusler mot meg, med flere vitner til stede, som er villig til å støtte meg. Er det noe jeg kan bruke mot ham? Posten kan være litt surrete(?), så bare spør om det er noe du ikke forstår... Takk for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det der tror jeg du kan ta helt med ro. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du kommer nok ikke til å høre et pip fra politiet, så bare ta det med ro. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ja, de er greie sånn sett. Edit: Poenget mitt er at politiet henlegger det meste enten på grunn av resursmangel eller på grunn av bevisets tilstand. Jeg har vært utsatt for litt av hvert, og politiet henlegger saken etter et par uker hver gang. Sist var det motorsykkelen min som ble stjelt. Trusler om anmeldelse i sånne saker er tome trusler i 99% av situasjonene, og de siste 1% vil ikke politiet løfte en finger, som det ble sagt over. Endret 1. juni 2008 av Daehli Lenke til kommentar
Tanguhi Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror ikke det har skjedd noe ulovlig her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå