Gå til innhold

Ekstern harddisk! Noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Ser ikke noe annet forum hvor dette kan plasseres(?)...

 

Men, det jeg er på utkikk etter, er en ekstern harddisk som jeg i all hovedsak skal bruke til å legge over alt jeg har på denne pcen, sånn at jeg får formatert pcen, og få vekk all skrammel og rusk.

Er ganske så mye dilldall på denne, så vil tro jeg trenger en ganske så stor og god ekstern harddisk..

 

Er det noen som har noe å anbefale?

Bør ikke være den dyreste heller, så lenge den er god og god kapasitet på.

 

 

 

Takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne tenkt meg en av de mindre harddiskene, men har fint lite peiling.

Jeg vil ikke ha mindre enn 200 gb lagringsplass, samtidig skal den være så liten at jeg kan drasse den med meg rundtomkring uten trøbbel! Helst under 1000 kr om det er mulig.

Noe hjelp å få her?

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en av de mindre harddiskene, men har fint lite peiling.

Jeg vil ikke ha mindre enn 200 gb lagringsplass, samtidig skal den være så liten at jeg kan drasse den med meg rundtomkring uten trøbbel! Helst under 1000 kr om det er mulig.

Noe hjelp å få her?

Da er Wester Digital sin Passport-serie det du er ute etter. Passer faktisk fin i skjortelomma og er uten ekstern strømforsyning.

https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax=

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en av de mindre harddiskene, men har fint lite peiling.

Jeg vil ikke ha mindre enn 200 gb lagringsplass, samtidig skal den være så liten at jeg kan drasse den med meg rundtomkring uten trøbbel! Helst under 1000 kr om det er mulig.

Noe hjelp å få her?

Da er Wester Digital sin Passport-serie det du er ute etter. Passer faktisk fin i skjortelomma og er uten ekstern strømforsyning.

https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax=

Du vet ikke om man får noe sånt eller tilsvarende bare med større kapasitet?

Lenke til kommentar
Finnes det eksterne harddisker med av/på-knapp? På tilbakemeldinger fra folk som har kjøpt eksterne harddisker, så nevnes dette ofte som et minus at disken ikke har.

Vet at iallefall LaCie harddisker har det. Iallefall den som en kompis har.

LaCie-disken som Multiflex lenket til i andre post mangler strømbryter. Vet du hvilken LaCie-disk kameraten din har?

Nå husker jeg ikke helt hvilken modell det er.

Ganske så sikker på at disse også har av/på bryter: WD.

Du kan jo ta kontakt med feks, komplett.no og spørre de, om de vet sikkert om LaCie eller WD har av/på bryter.

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke helt hvilken modell det er.

Ganske så sikker på at disse også har av/på bryter: WD.

Du kan jo ta kontakt med feks, komplett.no og spørre de, om de vet sikkert om LaCie eller WD har av/på bryter.

LaCie ser ut til å være et godt valg. Flere av diskene deres har av/på-knapp.

 

Elements-disken du lenket til har ikke strømbryter. Ble nemlig negativt overrasket over at den manglet det da jeg kjøpte en slik :)

Ah, var da merkelig for har en kompis som har en sånn. Og temmelig sikker på at det også er av/på bryter på hans. Er iallefall en helt lik boks. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kunne tenkt meg en av de mindre harddiskene, men har fint lite peiling.

Jeg vil ikke ha mindre enn 200 gb lagringsplass, samtidig skal den være så liten at jeg kan drasse den med meg rundtomkring uten trøbbel! Helst under 1000 kr om det er mulig.

Noe hjelp å få her?

Da er Wester Digital sin Passport-serie det du er ute etter. Passer faktisk fin i skjortelomma og er uten ekstern strømforsyning.

https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax=

Da har jeg gått til innskaffelse av en western digital passport 250 gb! I rosa faktisk...

Er knallfornøyd! Tusen takk for hjelp

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en av de mindre harddiskene, men har fint lite peiling.

Jeg vil ikke ha mindre enn 200 gb lagringsplass, samtidig skal den være så liten at jeg kan drasse den med meg rundtomkring uten trøbbel! Helst under 1000 kr om det er mulig.

Noe hjelp å få her?

Da er Wester Digital sin Passport-serie det du er ute etter. Passer faktisk fin i skjortelomma og er uten ekstern strømforsyning.

https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax=

Da har jeg gått til innskaffelse av en western digital passport 250 gb! I rosa faktisk...

Er knallfornøyd! Tusen takk for hjelp

 

 

Hei

 

Jeg er også ute etter en slik disk. 250-500 Gb. Men det viktigste for meg er at disken er lydløs. Jeg skal ha den tilkoblet en PC som står i stua. Og har fra før noen dårlige erfaringer med eksterne USB disker som bråker.

 

Er det noen der som har god/dårlig erfaring med støyen fra disse nye eksterne diskene?

 

Om du har kjøpt en du mener er så å si lydløs så vil jeg gjerne vite hvilken du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...