TheNarsissist Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har veldig lyst til å prøve Backflip fra 1 metern i den lokale svømmehallen, men hva er sjangsen for at lille tynne meg (40kg) kan skade meg klarer fint Frontflip, men tør ikke å ta Backflip. Kom med tips vet ikke en gang hvordan jeg skal gjøre det. Er det bare å kaste seg bakover? Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En av farene er jo at du kan kakke bakskallen din i kanten på bassenget på vei rundt. tror du burde leke deg litt på en trampoline først. og ikke hopp mens du prøver. stå stille og ta flippen så jukser du ikke. har egentlig ikke peiling eg men... min mening Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan skal jeg klare det? Det er ikke noen basseng kant forran det stupe brettet jeg snakker om. Hadde sikkert skalla vist jeg hadde tatt side flipp eller no :!: Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 bare pass på å hoppe langt nok fra du, skaller du nøtten i stupebretter så kjenner du nok det og. hvis du kjenner noe i d heletatt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå