p0kker Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Drøm er et helnorsk guild på PvP serveren Battlescar og vi ser etter flere medlemmer! Vi har begynt å bygge guild city men forelåpig er kun Keep satt opp. Vi er rundt 80 medlemmer i guilden nå men vil ha mange fler nå som vi begynner å nærme oss level 80 og moroa starter. Ser du etter en morsom guild du kan levle med og som vil bli en casual guild men fortsatt gjøre litt PvE og mye PvP? Da er Drøm guilden for deg! Du kan besøke forumet vårt HER og legg igjen din søknad. Kravene er ikke så veldig høye med tanke på at spillet er veldig nytt men vi krever at du har en moden innstilling og tåler en spøk. Snakk til meg (Bruce) eller Ashley in-game om det skulle være noe mer du lurer på. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hihi Endret 3. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 I craev copyraits! jess... for det var du som fant på ordet "drøm".. GL HF. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er vel heller det at AoC - Drøm er formet av WoW - Drøm medlemmer han tenker på tror jeg. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er vel heller det at AoC - Drøm er formet av WoW - Drøm medlemmer han tenker på tror jeg. Kan hende. Men jeg har ikke peiling på hvem som er medlem i WoW-drøm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 La oss bare si at du har hatt den ære av å høre fra guild master. Despot, jeg er. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg var Officer i WoW-Drøm, og jeg er GM i AoC-Drøm. Og ja, AoC-Drøm er formet av WoW Drøm. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 La oss bare si at du har hatt den ære av å høre fra guild master. Despot, jeg er. Oki. Trodde du krevde copyrightz på navnet, som i at han hadde "stjelt" det.. Beklager Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Neida. Men nå bør det kanskje bli slutt på trollingen her, og la guildrekruttering fortsette. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal legge inn en søknad jeg. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 bleh, sida deres funker jo ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå