Gå til innhold

Hvordan fungerer Direct Connect?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ha noen åpne slotter (3 pleier å holde). Sett igang og prøv noen. Kommer nok ikke inn med en gang, men finner du en god en så er det bare å legge den i favoritter. DC(++) er lit vanskelig å komme igang med, men når du først har skjønt konseptet er det genialt enkelt :)

Lenke til kommentar

vil også anbefale å ikke dele ringenes herre - twin towers;) ellers kan du få skumle menn på nakken...iallfall ikke på de offentlige hubbene. ellers skal det være nok å dele 30-50gb. men vil du komme inn på en bra hub må du regne med å dele 100gb, og gjerne 10mbit linje.

Lenke til kommentar
har du kjapp linje anbefaller jeg å dele diverse. linux- distro-iso'er, de tar stor plass og gjør at du får en fin share uten å dele "ulovlige ting"  så lett   :D

 

ja, men det som er problemet er at folk laster det ned fra deg selv om man kan laste det ned brae ftpservere :lol:

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd at noen har lastet Nimo Codec Pack fra meg med 0.9kb/s. Heftig ettersom en får minst 30kb/s fra sida deres :-?

 

Om Telenor ADSL: Med så talentløs uthastighet anbefaler jeg ikke å ha så mange slots åpne. Selv har jeg bare 2. Holder meg til én hub og får dermed ned det jeg ber om (Fordi brukerne returnerer). Skru for all del på den derre low file buffer-saken i DC++ for ikke å choke linja så veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...