Formica Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har lastet ned dette, men skjønner ikke hvordan jeg skal connecte. Kan noen snille sjeler hjelpe meg? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 last ned dc++ i stedet først Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 først poster du i riktig kategori. går du på public hubs og trykker download public hubs elns så bare velger du den hubben du vil inn på. enkelt og greit. men det er en fordel å share noe for å komme inn da Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Og ha noen åpne slotter (3 pleier å holde). Sett igang og prøv noen. Kommer nok ikke inn med en gang, men finner du en god en så er det bare å legge den i favoritter. DC(++) er lit vanskelig å komme igang med, men når du først har skjønt konseptet er det genialt enkelt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 først må du velge hvilke filer du skl dele, så er det bare å se hvilken hub du kan dobbeltklikkepå, står hvor mye du må dele (eks 2gb share) Lenke til kommentar
jorank Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 vil også anbefale å ikke dele ringenes herre - twin towers;) ellers kan du få skumle menn på nakken...iallfall ikke på de offentlige hubbene. ellers skal det være nok å dele 30-50gb. men vil du komme inn på en bra hub må du regne med å dele 100gb, og gjerne 10mbit linje. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva skal man dele da? Det er litt viktig å vite. Man skal ikke dele windows mappen. Man skal ikke dele mapper som inneholder installerte programmer. Man skal ikke dele samme mappe som man lagrer filene som man laster ned. M.a.o. ufullstendige filer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 har du kjapp linje anbefaller jeg å dele diverse. linux- distro-iso'er, de tar stor plass og gjør at du får en fin share uten å dele "ulovlige ting" så lett Lenke til kommentar
jorank Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 del filer som andre mennesker kan ha lyst på...spilldemoer. musikkvideoer osv Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hmmm. Prøver å slette innlegget jeg lagde her, men finner ikke noen steder å slette dette Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Edonkey er vel overnet de bruker? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Altså.. hvis du har adsl (ittno duplex) så bør du ikke share ting som ALLE vil ha. LOTR, 8th Mile, nye spell osv. Share ting som er litt mer sjeldent. Da slepper du å få hauger av folk som uploader fra deg, og du bidrar til å øke utvalget av filer. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 har du kjapp linje anbefaller jeg å dele diverse. linux- distro-iso'er, de tar stor plass og gjør at du får en fin share uten å dele "ulovlige ting" så lett ja, men det som er problemet er at folk laster det ned fra deg selv om man kan laste det ned brae ftpservere Lenke til kommentar
aschj Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har faktisk opplevd at noen har lastet Nimo Codec Pack fra meg med 0.9kb/s. Heftig ettersom en får minst 30kb/s fra sida deres :-? Om Telenor ADSL: Med så talentløs uthastighet anbefaler jeg ikke å ha så mange slots åpne. Selv har jeg bare 2. Holder meg til én hub og får dermed ned det jeg ber om (Fordi brukerne returnerer). Skru for all del på den derre low file buffer-saken i DC++ for ikke å choke linja så veldig. Lenke til kommentar
Saxe Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvordan åpner man en slot da? :oops: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvordan åpner man en slot da? :oops: Settings > Sharing Helt nederst i hjørnet er det noen piler hvor det er mulig å åpne slots... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå