B25S Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann. Jeg er interessert i å se The Simpson online, streame altså. Eller noe form for youtube. Det jeg er ute etter er episode nr. 5, 6 og 7 fra sessong 19. Nei, jeg piratkopierer ikke. Men jeg har et skoleprosjekt (hele klassen har det) i engelsk der vi ser på The Simpsons og skriver sammendrag og svarer på spørsmål. Jeg har mistet min DVD disc, så jeg må se på nettet. Har googlet en stund, men ikke funnet noe fungerende. Kunne noen ha gitt en hjelpende hånd, altså en nettside? På forhånd takk. Vennlig hilsen Asbjørn Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Heisann. Jeg er interessert i å se The Simpson online, streame altså. Eller noe form for youtube. Det jeg er ute etter er episode nr. 5, 6 og 7 fra sessong 19. Nei, jeg piratkopierer ikke. Men jeg har et skoleprosjekt (hele klassen har det) i engelsk der vi ser på The Simpsons og skriver sammendrag og svarer på spørsmål. Jeg har mistet min DVD disc, så jeg må se på nettet. Har googlet en stund, men ikke funnet noe fungerende. Kunne noen ha gitt en hjelpende hånd, altså en nettside? På forhånd takk. Vennlig hilsen Asbjørn Du piratkopierer ikke nei Du sier du har mistet din DVD-plate hvor de episodene du søker etter ligger på. Synd for deg at du da søker etter DVD-platene til sesong 19, når siste sesongen som er kommet ut på DVD er sesong 10 eller sesong 11 Busted. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Busted nei? Fikk DVD platene av læreren. Ekte eller ikke, det har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor spør du ikke læreren din etter en ny disk da? Og det er uansett ingen som reagerer på om du sier at du har lastet ned kopibeskyttet materiale. Men det moderatorer derimot reagerer på, er personer som bruker forumet til å lete etter kopibeskyttet materiale, altså det du leter etter. Derfor rapporterer jeg tråden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ifølge den amerikanske Amazon.com er det kommet 11 sesonger av Simpsons på dvd, så det høres jo tvilsomt ut at du har sesong 19...? Edit: Det hjelper jo heller ikke at sesong 19 sendes nå på amerikansk tv, så hvordan kan du ha en hel sesong på dvd når den ikke er ferdig ennå? Busted! Endret 1. juni 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tråden stenges. Feil forum for å spørre etter slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg