Markus_joh Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei hei... har netopp registrert meg som ny bruker her å ville bare hilse og si at jeg håper på å få mange hyggelige venner her Hilsen meg.. BTW her er en link til et av mine yndlings forum. DET ER KULT! Endret 1. juni 2008 av Alastor Link fjernet da denne bryter med norsk lov. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Velkommen til forumet! Endret 1. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Link fjernet da denne bryter med norsk lov." I AM NOW OFFICIALLY INTRIGUED. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Link fjernet da denne bryter med norsk lov." I AM NOW OFFICIALLY INTRIGUED. Sitat grunnet sannhet i utsagnet over denne teksten. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hei og velkomen. tror ikke modsa er så glad for slike tråder da, så keep up the good work Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hei og velkomen. tror ikke modsa er så glad for slike tråder da, så keep up the good work Hvordan i alle dager er det good work? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ironi kanskje? Irony; doesn't work well on the Internet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Link fjernet da denne bryter med norsk lov." I AM NOW OFFICIALLY INTRIGUED. Jeg også. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg håper på å få mange hyggelige venner her Hah, det kan du bare hoppe og drite i. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg håper på å få mange hyggelige venner her Hah, det kan du bare hoppe og drite i. Dersom du møter på folk med samme innstilling som Abnegation så vil du nok ikke det.. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fyren var jo åpenbart bare en som skulle reklamere for et annet forum. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fyren var jo åpenbart bare en som skulle reklamere for et annet forum. Så da er det greit å oppføre seg som en jævla kødd? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Så da er det greit å oppføre seg som en jævla kødd? "Åh, se på meg, jeg bruker smilefjes for å kompansere for å være spydig selv" Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ha her, send pm om det er noe personlig du vil ta opp. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 velkommen! linken er fjernet ford den bryter mot norsk lov? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ja, den opprinnelige andreposten til en annen bruker som inneholdt velkomsthilsen og en advarsel om linken i førstepost. Så ble den posten slettet.. Linken var til et forum som hadde oppskrift på bomber o.l. såvidt jeg husker. Endret 4. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil bli glad dersom trådstarter faktisk kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg