Leinen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei. Vi i Valhall ønsker flere medlemmer. Vi er et fullstendig norsk guild og spiller på serveren Battlescar PvP. Hvis du ønsker et norsk guild med forum, Guild City som er booked og muligens en VT server snart så besøk forumet vårt http://www.leinworld.com/valhall og skriv en kjapp søknad. Du trenger ikke å være noen spesiell level, eller klasse. Age of Conan er så vidt bare over en uke gammelt (release) så alle som starter å spille skal få sjansen til et norsk guild. Takk for meg og håper på flere medlemmer In game nick: Leinian Endret 1. juni 2008 av Leinen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trenger man å være veldig aktiv spiller? Jeg spiller ikke veldig mye om dagen, men litt hver dag blir det nok.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Håper guilden deres vil gå bra Leinen. Måtte vårt sammarbeid være sterkt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Trenger man å være veldig aktiv spiller? Jeg spiller ikke veldig mye om dagen, men litt hver dag blir det nok.. Bump? Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Altså, aktiv og aktiv... Spørs litt på hvordan du definerer aktiv. Mener først og fremst at du spiller i alle fall noen timer hver uke Status: Vi rekrutterer fortsatt og har fått bygget Keep. Bruker nå VT og medlemmene er veldig aktive på forumet. Endret 9. juni 2008 av Leinen Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hvor mange medlemmer er det? hvor er guildcityen? Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har nå over 70 medlemmer sist jeg talte over. Guild byen har vi i Poitain som består av * Keep * Temple * Trade Post * 1 del mur av ca. 50 Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Oppdatering. Har nå begynt å arbeide på en hjemmeside der vi bruker forumet. www.leinworld.com/valhall Søk der nå Endret 24. juni 2008 av Leinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå