Gå til innhold

BK: London med solbriller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng opp originalen da?

Jeg synes ikke det ble bra i det heletatt. Etter en del studering så jeg hva store deler av venstresiden var, og etterbehandlingen var alt for hard.

Bildet var tatt fra feil vinkel, og jeg ville heller ha prøvd å fotografert solbrillene, slik at man ser byen i refleksjonen.

Lenke til kommentar

Først like jeg det ikke. Nå tror jeg at jeg liker det, men jeg er ikke sikker. Du skulle aldri ha nevnt solbrillene, for det er ikke tydelig hva de er. Det fjerner mystikken i bildet, siden vi allerede vet hva det er. En stor brøler, synes jeg.

Jeg tror bildet kunne vært tjent med litt mykere kontraster, men også her er jeg litt usikker. På en måte tror jeg at den utbrente high key-effekten kler slike uperfekte bilder.

Jeg er i det hele tatt litt tvilende, men for øyeblikket liker jeg bildet. Du eneste jeg vet at jeg absolutt ikke liker, er at du gir bort mystikken gratis. Det er nemlig ingenting å gruble over i dette bildet. Ikke er det spesielt London heller. Det kunne like godt vært tatt i Oslo.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Henger meg på skepsisen din, PMnormal. Jeg er usikker på om det jeg fanget står til livets rett.

Kanskje man skal være litt mer ydmyk og nøktern i forhold til «utleveringen», ja.

Jeg opplever din kritikk som grundig og ærlig, derfor sier jeg takk!

Endret av Totentanz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...