Breidablik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei! Vanligvis når du trykker Ctrl + Alt + DEL kjem "Oppgavebehandling" opp. Men når eg gjer det står det berre: "Oppgavebehandling er deaktivert av administratoren". Men administratoren - det er jo eg! Det er berre eg som brukar maskina, og eg har ikkje deaktivert noko! Eg har prøvd andre ting også for å opne oppgavebehandling, men det går heller ikkje... Nokon som har erfaringar/opplevd det same eller rett og slett berre veit kva som er gale, så post gjerne her! På førehand, takk for alle svar Edit: Opps, posta på feil plass... Administrator må gjerne flytte den Endret 1. juni 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 jeg har ikke sett dette før, men jeg hadde et problem før med at jeg ikke fikk mulighet til å skifte ta fra noe annet enn oppgavebehandling.. det så litt ut som inrternet explorer i safemode. den blåe streken med x-en og det ver liksom bare vekke.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hmm... Ja, litt likt, men eg får liksom ikkje opna det på nokon måte... Litt kjipt... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har hørt om det problemet mange ganger, også her på forumet. Et kjapt søk fant dette: http://www.pc-hjelpen.com/html/visxptweak.asp?Nyhet_ID=61 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk for svar, hårek! No funkar det! YAY! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 jeg har ikke sett dette før, men jeg hadde et problem før med at jeg ikke fikk mulighet til å skifte ta fra noe annet enn oppgavebehandling.. det så litt ut som inrternet explorer i safemode. den blåe streken med x-en og det ver liksom bare vekke.. Hvordan løste du dette 2balls? Har det samme problemet selv! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dobbeltklikk på vinduet, så skifter det modus. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Dobbeltklikk på vinduet, så skifter det modus. Takk ffs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå