Nervetattoo Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 De første bildene fra den kommende Zack Snyder-filmen er ute. Les mer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Det er ikke bildene jeg er interessert i, for å si det slik... For å måle opp mot boka må filmen være episk i både lengde og dybde. Men bilder er jo fint i mangel av noe annet Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 De første bildene fra den kommende Zack Snyder-filmen er ute. Les mer Nå ble jeg skuffet, jeg trodde det var nye bilder. Disse bildene ble sluppet for et par måneder siden :/ Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Å himmel som jeg gleder meg! Det blir bare spennede å se om filmen vil klare å holde seg trofast til tegneserien som tross alt har en nær-religiøs fanskare. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Dette lignet sykt på batman. Ingen andre som ser det? Nite Owl = Batman Silk Spectre = Catwoman The Comedian = The Joker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Utrolig komiske bilder var det ihvertfall! Lenke til kommentar
Rolexander Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 dette blir super awsome, mulig mye kopiering men en seriøst bra tegneserie. Håper den kommer i flere filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg