mah Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 nja tror ikke det, siden du mener WW er beste spillet siden 1998, og jeg mener Metroid Prime overgår Ocarina of time. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hehe, ja da ble det fort en litt annen sak :oops: Lenke til kommentar
mah Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 men jeg betviler ikke at det er en stor opplevelse. blir jo nesten mye av det gode når to ekstreme spill som Prime og WW kommer så tett på hverandre Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 det er urettferdig at dere gc folk får to geniale spill nesten samtidig Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 GC folk får jo geniale spill nesten hele tida... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Som jeg har forstått det så er Zelda og Metroid Prime i butikkene nå? Er det noen flere store titler som kommer senere? Bør jeg kjøpe Gamecube?(dumt spørsmål.. ) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Om det er verdt det, altså jeg så Gamecube med Metroid Prime på Elkjøp til 1495,- nå, det er syk pris. Bare det i seg selv er verdt det mener nå jeg. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Argh! ! Sitter med ps2 og 14 spill, kan ikke kjøpe en ny spillemaskin før jeg får solgt den!! Hvorfor kunne det ikke bare vært en konsoll?!? PS: noen som vet om en god side hvor en kan legge ut en salgsannonse? (Unntatt bruktmarked) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ebay, Qxl? Forskjellige spille forum? www.spillegal.no har jo mye aktivitet rundt det. Lenke til kommentar
blacklotus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg lurte på om at viss man bestiller zelda: wind waker som amerikansk product får man da med zelda til n64 og et annet da. Er det vært og bestille som amerikansk eller skal jeg vente til det kommer i norge. Hvem tror at Zelda:Wind Waker kommer til og bli en besteselger? Jeg synys i hvert fall at det ser meget lovende ut. Bestill det på gamesmix.com Lenke til kommentar
blacklotus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Som jeg har forstått det så er Zelda og Metroid Prime i butikkene nå?Er det noen flere store titler som kommer senere? Bør jeg kjøpe Gamecube?(dumt spørsmål.. ) ja det er det the matrix; Phantasy star online, Resident evil online og selfølgelig det beste spillet av alle ZELDA Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Har bare sett litt på Zelda, men det virker helt sykt. Kontrollen er utrolig bra, puzzlene er smarte og grafikken unikt vakker. Har forhåndsbestilt det, og så vidt jeg har forstått det må man gjøre det for å få med Ocarina of Time/Master Quest. Synes det er verdt prisen bare for OoT, spesielt om man ikke har spilt det før. Til deg som spør om Gamecube er verdt kjøpet, vil jeg si absolutt. Tidligere ville jeg sagt at Multiplayer var Gamecubes sterkeste side, men med Metroid og Zelda er vel Gamecube en bra allround konsoll. Kjøp med deg Eternal Darkness og Super Smash Brothers for kun 1800 kr. Det er et røverkjøp hvis du kan avse pengene. Og 3 ekstra stikker er vel også lurt å ta med hvis du har spillelystne venner, pass på å få med deg en wavebird. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Som jeg har forstått det så er Zelda og Metroid Prime i butikkene nå?Er det noen flere store titler som kommer senere? Bør jeg kjøpe Gamecube?(dumt spørsmål.. ) ja det er det the matrix; Phantasy star online, Resident evil online og selfølgelig det beste spillet av alle ZELDA Jeg er rimelig sikker Resident Evil Online kommer kun til PlayStation2. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Resi online er kun til ps2 ja Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har 2 uåpnende eksemplarer av Wind Waker liggende, om noen ønsker kjøpe for 500,- er det bare si fra. Lenke til kommentar
Link Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Zelda vill altid selge enormt. Du vil kunne få Bonusdisken her i Norge Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Zelda 1 og 2 er død's bra Den nye har firkant grafikk den SUCK'S Den er heldig hvis den blir selt bland 2 åringer!!!! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Zelda 1 og 2 er død's bra Den nye har firkant grafikk den SUCK'S Den er heldig hvis den blir selt bland 2 åringer!!!! Nå har jeg ikke GC enda, men jeg har sett litt screens fra det nye zelda, og jeg er enig at grafikken ser litt rar ut Allikevel, Nintendo levere vel nesten alltid kvalitet, så jeg må nok skaffe meg en gc til samlingen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå