Gå til innhold

Zelda: Wind Waker


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om at viss man bestiller zelda: wind waker som amerikansk product får man da med zelda til n64 og et annet da.

 

Er det vært og bestille som amerikansk eller skal jeg vente til det kommer i norge.

 

Hvem tror at Zelda:Wind Waker kommer til og bli en besteselger?

 

Jeg synys i hvert fall at det ser meget lovende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal komme 3.mai i norge...

Ikke så altfor lenge å vente...

 

Bare sånn at du vet det så er det N64 spillene til GC.

(Zelda:OoT og Zelda:MQ)

 

Zelda:tWW kommer til å bli så genialt kult, men en venn av meg liker ikke cel-shadingen... Det er litt dumt, jeg syns det ser enda bedre ut med det.

Men det burde selge bra overalt....

Lenke til kommentar

Det stemmer, det kan med andre ord være veldig lurt, anbefaler alle som skal ha WW om å gjøre det. Selv spiller jeg Bonus disken fra Amerika, og etter og snart og fullført det igjen, kan jeg konkludere med at Zelda OoT, kunne kommet nå, og vær slik som det var da, og fortsatt vært det beste spillet jeg noen gang har spilt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt spillet en GO del timer å må si at dette måler seg lett med OoT, nå har jeg ikke fullført spillet å fått roet lykke rusen så noe mere konkret kan jeg ikke komme med enda... Men en ting jeg kan si sikkert er et Wind Waker er den stiligste å beste grafiske prestasjonen jeg har sett av et ferdig spill...!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...